Annons:
Etikettminneslund
Läst 2385 ggr
medde
2010-03-09 21:16

Hedershund / artikelförfattare sökes

Då vi flera av oss har misst hundar vi älskat, visst tänker vi dom väldigt mycket och deras minne finns alltid kvar  hos oss i hjärtat. Men jag undrar om någon vill skriva en artikel om sin förlorade vän? Så vi kan ha en liknade serie på löpet, och hedra våra fina hundar vi har haft äran att ha i våran närhet.

Hoppas det finns några som vill dela med sig minnen om sin hund och lite bilder. Om du känner dig för att skriva en artikel så ta gärna kontakt med mig. Du kan skriva om nästan vad du vill om din hund, det behöver inte vara en massa fina resultat, utan bara att få ta del av lite minnen och  gärna lite fina bilder.

Jag erkänner att det var Sara87 som gav mig den här idéen då hon kom in på sajten och vi började tala om  hennes fina Martin i en tråd.

Vore så fint om vi kunde ha en liten minneslund.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Starfall
2010-03-10 00:34
#1

Jag skriver gärna en artikel om min älskade Pyret som lämnade mig 14 januari förra året.

medde
2010-03-10 10:04
#2

Jättefint starfall. Hoppas vi kan göra en riktigt fin minneslund för våra förlorade vänner.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Starfall
2012-12-08 19:36
#3

Om man ska skriva en artikel om sin bortgångna vän, hur gör man då?

medde
2012-12-08 20:21
#4

Du kan skicka ett pm till mig så lägger jag in dig som artikelförfattare. Sen är det bara att börja skrivaSkrattande

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: