Annons:
Etikettintervjuer-medlemmar-mm
Läst 2181 ggr
Maria-Erika
2009-04-28 13:58

Måste presentera mig!

Hej! Jag är ny på Sheltie iFokus och tänkte att jag skulle presentera mig. Jag heter i alla fall Maria, är 27 år och bor i södra lappland. För tillfället har jag ingen hund, men jag spanar runt på en sheltie och hoppas att det landar en liten valp här under sommaren. Tidigare har jag haft finsk lapphund och flatcoated retriever.

Jag är klickerfantast och gillar att låta hundarna utvecklas till samarbetsvilliga och tänkande individer som blir "klickerkloka". Förutom att träna en massa roliga trix och andra nyttigheter så gillar jag lydnad och hoppas kunna fördjupa mig mer i agilityn med nytillskottet.

Jag är också diplomerad instruktör men har inte hållit några kurser för att jag är så egoistisk och vill ägna all min tid åt min egen träning!Flört

Annons:
Soffe
2009-04-28 14:56
#1

Välkommen! Hoppas du må trivas bra här :-)

Hazel
2009-04-28 15:44
#2

Hej, välkommen alltid roligt med nya medlemmar.

BrightGloria
2009-04-28 17:33
#3

Hejsan Maria! Vad roligt med en ny till sheltieälskare på sajten! Alltid lika roligt! Du har gjort ett toppen val Skrattande

Du är hjärtligt välkommen att dela med dig av dig själv här med oss!
Håller tummarna för dig att du får en valpis till sommaren.

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Bpersonen
2009-04-28 17:40
#4

Hej Maria-Erika!

Välkommen hit. Hoppas att du kommer att trivas. :)

nera
2009-04-28 21:03
#5

Hej och Välkommen hit Maria-Erika till denna trevliga sajt säger jag med. Hoppas du kommer att trivas här Glad

Jag har ingen egen hund för tillfället, men det är så trevligt att få ta del av alla härliga bilder på alla goa hundar som sätts in här och att få snacka med alla trevliga människor.

MVH Carina

Futurity
2009-04-28 21:43
#6

Välkommen!
Hoppas att du kommer att trivas!Glad

 
 
 
 

Annons:
Maria-Erika
2009-04-29 12:03
#7

Tack så mycket! Jag hoppas på många trevliga och givande diskussioner!

Upp till toppen
Annons: