Annons:
Etikettö-00-alla-trådar-om-nya-ifokus-sajter
Läst 1422 ggr
Leffe
4/19/09, 11:04 PM

Spökbilder iFokus

Annons:
nera
4/19/09, 11:54 PM
#1

Skrattande Kikar in med en gång.

medde
4/19/09, 11:57 PM
#2

Törs man, kanske läskigtFlört

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
4/19/09, 11:59 PM
#3

Inte då medde Flört

medde
4/20/09, 12:00 AM
#4

Ska smyga mig in där, så jag inte blir skrämd av något..

Nej skämt o sido. Klart jag sa in och titta runt. Kan bli riktigt spännade att både få se och läsa lite.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

BrightGloria
4/20/09, 12:08 AM
#5

Varit inne och tittat nu. Brr, törs man sova? Tur att jag har mina läskiga shelties vid min sida som skrämmer bort alla. {#emotions_dlg.wink}

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

medde
4/20/09, 12:10 AM
#6

#5 Oj var det så läskiga bilder BG?

Krama dina vakra hundar även från oss här hemma.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
nera
4/20/09, 12:12 AM
#7

Men hörni- det är inget farligt med spöken! Detta ämne är jätteinressant. Det är bara andevärlden som vill ta kontakt med oss och somliga har turen att få med sånt på bild.

Det är tack vare Hollywood och alla knäppa spök-skrämselfilmer som gjorts, som har förstört uppfattningen för människor på det här som kallas för "spöken"! Tro mig! Glad

Själv tycker jag detta är oerhört fascinerande. Sen får var och en bli salig på sin tro förstås. Det säger jag inget alls om.

medde
4/20/09, 12:17 AM
#8

Vi skojar lite. klart det ska blli både kul och intressant att se och läsa. Det skrev jag även lite ovan ditt inlägg.

Men visst finns det även elaka spöken?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
4/20/09, 12:17 AM
#9

Vi skojar lite. klart det ska blli både kul och intressant att se och läsa. Det skrev jag även lite ovan ditt inlägg.

Men visst finns det även elaka spöken?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
4/20/09, 12:25 AM
#10

# 9 Spöken kan vara lika elaka som vi "levande" människor kan vara om du förstår vad jag menar. Man kan visst uppleva ett spöke som "elakt" men det gäller då att inte visa sig rädd, för då går de på ännu mer. Det gäller att sätta ner foten och markera - som man gör med vilken människa som helst, om du förstår vad jag menar.

Oj vilka utlägg det blev från mig här då om ämnet. Var inte meningen..Sorry..Oskyldig var inte meningen att låta burdus på något vis

 Jo, jag såg medde att du skrev som du gjorde. Glad

medde
4/20/09, 12:27 AM
#11

Tack Pust vilken turSkäms Det gör inget alls om ditt sk "utlägg" intressant som vanligt då du skriver

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
4/20/09, 12:30 AM
#12

Glad

medde
4/20/09, 12:56 AM
#13

Skrattande

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
medde
4/20/09, 12:56 AM
#14

Skrattande

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

BrightGloria
4/20/09, 12:39 PM
#15

Haha, jag skojade bara. Jag är 100% säker på att det finns en himla massa andar och "spöken" både "onda och goda".

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

nera
4/20/09, 12:58 PM
#16

Det låter tryggt att höra BG Glad

Upp till toppen
Annons: