Annons:
Etikettagility-freestyle-mm
Läst 1602 ggr
meerschweinchen
6/29/14, 1:04 PM

Tävlade igår

Måste bara berätta att igår tävlade jag och Jackie för första gången och det var i rallylydnad. En officiell tävling. Kan säga att jag var sjukt nervös! Inne på banan var mina ben som gelé men jag var nöjd när vi var klara. Jackie var lite okoncentrerad och tappde fokuset lite ibland och gick med nosen i marken lite men trots allt gjorde hon det bra. Det var trots allt våran första gång och Jackie är så pass ung ännu. Innan jag fick poängen trodde jag aldrig att vi skulle få över 70 poäng men där hade jag helt fel. Jag fick ihop hela 82 poäng! Jag är så stolt över min lilla bebis 😃

Mvh Sabine

Annons:
hund_katt
6/29/14, 4:03 PM
#1

grattis!

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

_Wilma
6/29/14, 4:35 PM
#2

Grattis! Kul att det gick så bra! 🙂

Sajtvärd på Sheltie IFokus

Fruset blåbär
6/29/14, 5:23 PM
#3

Grattis! Vad roligt att debuten gick så bra!

Kitten86
6/29/14, 5:26 PM
#4

Stort grattis till er debut!!

Vad roligt att det gick så bra också! Rallyn är så rolig att loppet verkligen inte är över förens det är över. Oftast går det också bättre poängmässigt än vad man tror😉 Nu har ni bara 2 godkända resultat till innan hon får titeln RLDN 😃

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Mapel
6/29/14, 6:02 PM
#5

Grattis vad roligt! Alltid roligt när det går bra redan från början! Har du några fler tävlingar inplanerade? :)  Jag ska tävla min första officiella rallytävling den 19/7! ska bli superroligt men är rätt nervös ändå.

JellieLewis
6/29/14, 10:51 PM
#6

Grattis :)  härligt att det gick så bra :)

Annons:
Runans
6/30/14, 12:02 PM
#7

Grattis!

Kul att det gick så bra redan första gången, antar att det ger mersmak : )

Vill också tävla, men letar efter inofficiell tävling först att prova på, verkar nästan hopplöst att hitta… Någon som vet någon… i Stockholmstrakten helst?

meerschweinchen
6/30/14, 5:46 PM
#8

Tack så mycket allihopa, är så nöjd över resultatet och kommer definitivt fortsätta tävla 😃 jag måste bara träna mer med störning för det är det som kan förstöra ibland för Jackie.

#5 Nä inga speciella som jag bestämmt mig för än :) men mest trolligt blir det någon i augusti. Så spännande! Blir säker riktigt roligt :D

Mvh Sabine

workwithpaws
7/2/14, 11:42 AM
#9

Va roligt, ska tävla rallylydnad i höst med Fanta så hoppas att hon sköter sig och att vi samarbetar så att vi också får godkända resultat! :D

Kitten86
7/2/14, 2:54 PM
#10

#9
Det kommer nog gå toppen för er tror jag!

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

meerschweinchen
7/3/14, 4:49 PM
#11

#9 Va spännande! :D

Mvh Sabine

Upp till toppen
Annons: