Annons:
Etikettallmänt
Läst 946 ggr
Josefinjohanssons
10/13/14, 9:19 AM

Detta blir en bandy hund!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom husse spelar bandy på elitserie nivå får lille Charlie vänja sig vid bandy banan tidigt. Han sov sig dock igenom både första och andra halvlek. Gillar era hundar att följa någon sport?

Annons:
luckysheltie
10/13/14, 10:48 AM
#1

Vi brukar ta med Lucky när jag ska spela fotboll och det tycker han är roligt att kolla på om man får gå lite ibland också.

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

Kitten86
10/13/14, 12:48 PM
#2

Mina älskar att få vara med på det jag håller på med oavsett vad det kan tänkas vara. Den största sporten som iaf River fått följa är att jag alltid hållit på med ridning och hästar. Så för hans del har det blivit en hel del timmar i stallet och han har även varit med ute på en hel del ridturer och även körturer 😃

För Jayson har det blivit liten del runt hästar och stallet. Just nu har jag et uppehåll då jag inte har någon häst så för hans del blir det mindre av sådan vara än det varit för River.

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

[FridaGenborg]
10/13/14, 2:17 PM
#3

Mysigt!

Jag har slutat med montén som jag höll på med förr, så Pussel har inget speciellt att följa med och titta på. Men han är gärna med vad som än är på gång, tycker det mesta är roligt 😃

j_ulie
10/13/14, 3:10 PM
#4

Billy och jag åker ofta och tittar på husses fotbollsmatcher men han brukar vara måttligt road :P Vi har varit dåliga på att öva passivitet så passar bra att göra det då :)

Fruset blåbär
10/13/14, 8:48 PM
#5

Hos oss är det sporten agility 😂 som gäller, men då är ju hundarna i allra högsta grad involverade. Än så länge är Extra bara åskådare - men när hon få starta så kommer det att bli bra passivitetsövning för dem båda!

Tjalleman
10/14/14, 10:45 AM
#6

Enda sporten här är också agility.där är det svårt för mina att vara passiva dock

Annons:
Josefinjohanssons
10/15/14, 9:50 AM
#7

#5 #6 när anser ni att dem är redo att börja med agility?:)

Ellensandahl
10/17/14, 6:23 PM
#8

Båda mina hundar hänger med till stallet och älskar hästar. Ligger fint i mitten om vi rider i ridhuset/padocken men favoriten för dom är uteritt. :)) Även mina fick följa med som valp och det hjälper enormt ! Otroligt söt valp du har där

Upp till toppen
Annons: