Annons:
Etikettutställning
Läst 1217 ggr
Kitten86
2016-01-31 13:04

Utställning Strängnäs?

Är det någon här på sheltie.ifokus som tänkt ställa ut i Strängnäs 11-13 mars?

Har funderat lite på att ställa ut Jayson där (ffa eftersom jag själv bor i Strängnäs 😃) men velar lite då han inte är i full päls då jag haft honom något nerklippt för att slippa så mycket skräp och smuts insläpat hemma. Känns som att han kommer bli "nerdömd" om/när han ställs mot en hane med full päls 😕 Men så kanske inte alls är fallet?

Även om jag inte ställer ut så kommer jag med största sannolikhet åka dit och kika iaf då Rivers uppfödare ska dit och ställa några hundar (fast ingen sheltie denna gången….

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Annons:
Kitten86
2016-01-31 16:10
#1

Ingen som planerar att åka dit?

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Fruset blåbär
2016-01-31 17:12
#2

Jag funderade på att göra det och att ställa Extra, men då vi ska åka till sthlm och lillmatte ska få sin julklapp fredag- lördag (vi ska gå på genrepet på melodifestivalen och sedan sova på hotell) så kände jag att jag är ganska säker på att min ork tar slut där någonstans :-)

Kitten86
2016-01-31 17:37
#3

#2
Ja, det förstår jag 😉 Ibland vill man ju mer än vad man orkar och hinner! Hoppas att ni iaf får en trevlig helg med genrepet och hotellvistelsen 😃

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

hund_katt
2016-01-31 19:40
#4

Jag kommer kanske göra det, fast bara åka dit och kolla, har ingen hund att ställa :P beror på om mamma har lust att köra.. Hehe

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Bello_O
2016-02-01 17:03
#5

Jag kan inte, som vanligt.. Råkar ha halva Sverige att åka till de flesta utställningar🤓

I princip de enda större utställningarna jag har möjlighet att besöka är de i Piteå och Vännäs. Alltid något antar jag😛

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

Kitten86
2016-02-01 19:27
#6

#5
Definitivt bättre än ingen alls 😉

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Annons:
Upp till toppen
Annons: