Annons:
Etikettallmänt
Läst 906 ggr
dogg
10/13/16, 7:57 PM

V. 1 2017 sheltie vakt?

Hej!

Ska opereras vecka 1 i Linköping av en kirurg som kommer från USA, kommer vara 2-4 veckor i Linköping och 5-7 dagar i början när operationen sker behöver jag hundvakt av någon seriös pålitlig person.  Robin är en kastrerad 8 årig sheltie som har ryggproblem och därför vill jag gärna att den som passar honom är kunnig och hundvan, gärna med en eller flera sheltie tikar och om andra raser så ingen som är för stor och för på.  Robin är mjuk så hanar som är för på gillar han inte. Ni är ju själva hundägare på detta forum så ni förstår säkert att det är stressigt att inte ha löst hundvakt biten än då man vill träffas ett par ggr innan samt att när man ska genomgå en operation så måste man ge 100% fokus till det och jag måste kunna slappna och kunna lita på att Robin har det bra. Om det är någon som har något tips tas det tacksamt emot. Det behöver ju vara någon som bor hyfsat nära Linköping i alla fall inom 1 timma med tåg max.  Bor själv i Göteborg så jag åker upp till den som kan tänkas ställa upp vid två tillfällen så hundarna få chans att träffa varandra och vänja sig.  Jag behöver också självklart någon som jag kan lita 100% på att det fungerar från den 2 januari och 2 veckor framåt. Stort tack på förhand för alla tips. Hundpensionat fungerar tyvärr inte då Robin inte fixar sitta i en box och vill inte blanda honom med massa okända hundar på ställen där de vistas i grupp.

Annons:
drika
10/13/16, 8:00 PM
#1

Kan rekommendera att du skriver på sheltie sidor på facebook, finns många bra määniskor där:)

Hälsningar

Fredrika

Belzebubble
10/13/16, 8:58 PM
#2

Om du har vägarna förbi Örebro så kan jag kanske ställa upp! :)

XeZafir
10/18/16, 3:08 PM
#3

Lycka till med både Robin och dig själv!

dogg
10/19/16, 9:24 PM
#4

Hej, du som bor i Örebro kan du skicka ett meddelande här med din mejl adress så vi kan prata mer? Tack på förhand.

Upp till toppen
Annons: