Annons:
Etikettallmänt
Läst 1368 ggr
luckysheltie
3/11/17, 4:19 PM

Klövjeväska

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I sommar ska vi vandra i Idre, vilket ska bli väldigt roligt!

Till detta skulle jag vilja ha en klövjeväska till Lucky. Jag har sedan tidigare en från Hööks, men känner att jag skulle vilja ha en lite skönare och bättre klövjeväska med avtagbara väskor så att han inte behöver bära hela dagarna. 

Så nu är min fråga om ni har tips på någon bra väska? Har kollat lite på Hurttas väska och på Extreme backpack tillverkad av Imazo. Har någon erfarenhet av väskorna eller någon annan liknande väska? 

Tack på förhand🙂

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

Annons:
Kitten86
3/13/17, 10:37 AM
#1

Jag har själv Ruffwears Approach Pack till mina grabbar och är supernöjd med passformen och komforten för hundarna. Dock kan man inte häkta av väskorna på den modellen jag har. Men Ruffwear har en modell som heter pallisades pack där man just kan ta av väskorna om man vill och hunden går då endast i selen som väskan är byggd på. Ruffwears väskor kostar lite men är helt klart värda priset. Rivers väska har han haft i ca 6 år nu och den är mycket välanvänd men ser fortfarande ut som ny! Bara hört gott om Ruffwears pallisades pack, likväl Approach pack, och skulle själv köpa en sådan ifall jag behövde kunna just häkta av väskorna! https://pongo.se/ruffwear-palisades-pack-6036.html

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Kitten86
3/30/17, 7:54 PM
#2

Hur går din jakt efter en klövjeväska åt Lucky?

Har du hittat en modell som du fastnat för eller kanske rentav köpt en? 🙂

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

luckysheltie
4/1/17, 10:48 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

#2 Den har faktiskt gått bra. Beställde hem en Hurtta väska till honom som kom för någon vecka sedan. Var lite orolig att den skulle vara för stor, men den var väldigt ställbar, så nu sitter den perfekt! Har låtit honom ha selen och gå i, men inte testat så mycket med väskorna ännu. Men tror det blir super!🙂

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

Kitten86
4/1/17, 2:48 PM
#4

Kul att höra. Den ser ut att sitta bra på honom. Du skulle utan problem kunna låta honom gå korta stunder bärandes väskan tom för att se hur han reagerar och sen sakta börja låta honom bära vikt….

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Lavine
4/1/17, 4:06 PM
#5

#3 Ser jättefin ut! Hur stor är din hund?

Kitten86
4/1/17, 4:19 PM
#6

#3
Hur stor/hög är Lucky och vilken storlek har han på väskan?

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Annons:
luckysheltie
4/10/17, 9:31 AM
#7

#5 #6 Lucky är ca 42-43 cm i mankhöjd och har storlek S på väskan. :)

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

Upp till toppen
Annons: