Annons:
Etikettallmänt
Läst 601 ggr
Searchingmoonwolf
2017-07-13 09:39

Burar

Jag undrar vad för typ av burar ni använder och vilken storlek?

Har funderat på att köpa en tygbur.

Jag har en megastor redan hemma, funderar bara om den skulle bli för stor för en liten shelttie(valp)… (den är så stor att min golden kan stå i den)…

Annons:
Lizelda
2017-07-13 11:07
#1

Har du kollat på Agrias burar? Rätt standard tygbur i olika storlekar. Jag kör mest på dem för man kan köpa dem för försäkringspoäng men typen är bra :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Searchingmoonwolf
2017-07-13 13:49
#2

# Hm. varifrån kan man kolla på Agrias burar?

Har nog inte tänkt på dom då jag inte har Agria…

Lizelda
2017-07-13 15:52
#3

#2 Googla! Finns i deras shop :) Går att köpa för gamla hederliga kronor också så det är ju inte exklusivt för deras kunder. Annars kan du ju kika på t ex zooplus eller dylikt.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Lavine
2017-07-13 20:55
#4

Jag hade en stor tygbur till min sheltie, jag tror han tyckte det var riktigt trevligt, och jag hade lätt rymt en till sheltie i den.  😉 Så det var okej, däremot tyckte jag att den var ganska otymplig att ta med, även om man kan vika ihop den platt. Så det beror nog lite på vad buren ska ha för funktion, mer än kanske en mysig koja.  Jag kommer nog att skaffa en något mindre tygbur till nästa hund (har tyvärr inget konkret exempel på det just nu).

Searchingmoonwolf
2017-07-14 19:10
#5

De e juh det jag är ute efter.  Var juh dum som inte nämnde det i början. 😞

Va för typ av och storlekar på tygburar ni använder för lite mindre hundar typ shelties?

Lavine
2017-07-14 21:28
#6

Tills du får svar från någon som använder bur just nu så kan jag visa en som jag funderar på för framtiden, Hansegården. Jag vet en med papillon som har den, och den är fin och känns bra.  Storleken kan bli small eller medium beroende på storleken hos själva sheltien.  🙂 https://www.hansesgarden.se/hundburar/canvasbur-turkos.html

Annons:
Upp till toppen
Annons: