Annons:
Etikettminneslund
Läst 2248 ggr
thicha
2012-02-23 20:37

S*Starbelle Tiffany

Jag fick min Tiffany av mina föräldrar, hon var min bästa vän!!! fanns ingen som alltid fanns där för mej förutom min Tiffany, vi hade kul ihop, tränade agillity för en av "då" sveriges bästa tränare, minns ej vad hon hette.. Jag tränade och slet med denna hund.. och precis när vi var tävlingsklara så är hon som bambi på hal is, känner inte igen hunden överhuvud taget. vi åker in med henne till veterinären som säger att dem inte vet vad det är för fel på henne, hon blir sämre, mamma ringer till strömsholm och dom säger att hon ska dit så snart det bara går..

Väl inne så stannar hon över natten det har nu gått en vecka.. Veterninären ringer och pratar med mamma, dem hittar inget fel i kroppen, men troligtvis hade hon en tumör som tröck på hjärnan och balanssinnet, de sa att visst kan vi operera henne men det är inte alls säkert att ni får tillbaka samma hund. Det är ett väldigt riskfyllt ingrepp.

jag var på stan med min vän när mamma ringer och berättar att veterinären rint, hon säger att det är inte bra med Tiffany, berättar lite kort och säger det är nog lika bra att vi låter henne somna in.. Jag står mitt i stal och skriker rakt ut.. Mitt allt, mitt härta!! hon ska lämna mej..

Det är en lång historia men det sista jag fick se av min hund var en stor kartong med en ljummen Tiffany i.. Jag grät hela vägen hem!!! Och jag saknar henne än idag.

Starbelle Tiffany blev 5år! en vacker dag ses vi min ängel.


Annons:
Sofiatinnert
2012-02-23 20:48
#1

Åh fy beklagar sorgen! Var i samma sits för bara några veckor sedan.

http://beautywithsofia.wordpress.com/

Ronja06
2012-02-23 20:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Beklagar sorgen! Känner ägaren som äger Tiffanys bror Harry. Och jag tror även jag sett er tävla någon gång. Kram!

Mvh Emelie Förlägen

Piccante
2012-02-23 21:10
#3

*kram*

sissie
2012-02-23 21:35
#4

Varma kramar till dig!

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Gittan
2012-02-23 21:55
#5

Hu va sorgligt. Tröstekramar.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


SheltieDog
2012-02-23 22:42
#6

Kramar till dig!

MVH Eva, ägare av sheltien Elsa

Annons:
Cassii
2012-02-24 00:10
#7

Styrkekramar! Det är inte lätt att förlora en vän!


Ressu
2012-02-24 08:35
#8

Beklagar sorgen. Styrkekramar i massor till dej!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

 

xina10
2012-02-24 10:24
#9

Känner med dig, i sommras blev jag av med min älskling. Gråter

Kramar till dig.

//Jonnix

emma93
2012-02-24 12:41
#10

Styrkekramar till dig! Så oerhört sorgligt, och så tunga beslut att ta som ägare. Jag känner också en bror till Tiffany, Rasmus.

Beckibus
2012-02-24 12:50
#11

Usch stackare!! Vet hur det känns att mista sin bäste vän;(

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

GuUuLd
2012-02-24 13:14
#12

Beklagar sorgen! Vet hur det känns, Styrkekramar till dig!

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Upp till toppen
Annons: