Annons:
Etikettintervjuer-medlemmar-mm
Läst 1914 ggr
[Murvel]
2013-01-10 00:39

Förfrågan!

Det hade varit skoj om medlemmars instagram/bloggar/hemsidor/kennlar hade presenterats på sidan på något sätt. Tänker mig i stil med det som finns på hundar iFokus.

Kanske med krav på: det ska fokusera på shelties (även om det kan vara annat ibland) och vara någorlunda aktivt?

Annons:
[Murvel]
2013-01-11 14:08
#1

Rynkar på näsan

Gittan
2013-01-12 10:14
#2

Det är något var och en får göra själv. Vi har inte rätt att avslöja varandras nicknamn på iFokus. Skriva inlägg som röjer eller antyder annan användares verkliga identitet.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


medde
2013-01-12 10:42
#3

GittanL har helt rätt i det hon skriver. Så visst är det kanske trevligt att ha en tråd som det du talar om, Men vi har en regel från "Team iFokus" som ska följas bokstavligen.

Vi har tidigare lagt ut en tråd om detta på sajten, men jag återger det som skrev i den nedan.. Så det här är något ni medlemmar själva kan göra.

----------------------------

Som ni vet har vi en generell skrivregel som säger att det inte är tillåtet att "Skriva inlägg som röjer eller antyder annan användares verkliga identitet". Vi har efter diverse diskussioner bestämt att det i fortsättningen ska tolkas bokstavligt. Det betyder att det inte är tillåtet att röja eller antyda annans medlems identitet även om medlemmen själv har gjort det på annat plats på iFokus.

Syftet är att medlemmar själva ska kunna välja när och var de lämnar ut sin identitet.

----------------------------------------

Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Kjelle
2013-01-12 11:19
#4

Det finns ju adresser till hemsidor där du kanske kan hitta det du söker på "Länksidan"


klaris
2013-01-12 12:15
#5

Skulle man kunna göra en tråd där de som vill kan lägga ut en länk till sin blogg eller vad man heter på tex instagram? Skrattande

hälsningar klara :)

Hälsningar Klara :)

selmahopp.blogg.se

medde
2013-01-12 12:27
#6

Det är okey, Det hela är att medlem/medlemmarna själva måste göra det, Man får inte på något sätt röja en annnan medlems id. Även om denne själv gjort ute på sajterna. Den reglen gäller alla.

Men så kan du göra och det är ju en bra idé=)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Beckibus
2013-01-12 14:04
#7

Synd att jag inte har en sheltie längre.

Men min nya blogg är: http://skojaochrebeckasliv.wordpress.com/

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

klaris
2013-01-12 14:30
#8

#7 Lider med dig verkligen <3 :(

En jättefin blogg :D

Hälsningar Klara :)

selmahopp.blogg.se

Beckibus
2013-01-12 14:31
#9

#8

Tack så jättemycket!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

[Murvel]
2013-01-12 15:59
#10

#2 och #3. Jag förstår inte vad ni menar. Det skulle ju vara en tråd där användarna själva, frivilligt, lägger in sina hemsidor/instagram eller annat om de vill det. Det enda en Medarbetare skulle göra är att typ "nåla tråden" så att den inte bara försvinner. Dessutom, som #4 påpekar, så har ni tydligen redan detta på siten. :) 

Eftersom det redan finns tycker jag att ni gav märkliga svar.. Om det inte skulle vara tillåtet så får ni radera delar av ert eget länkarkiv då blogglänkarna kan "röja identiteten."
Tydligen skrev jag något som var oklart men jag förstår bara inte vadTungan ute

#4. Tack, hade missat att det fanns bloggar/hemsidor där :)

#5. Det jag önskade också. Men kolla fliken "länkar" där finns en del i alla fall!

Gittan
2013-01-12 16:43
#11

#10 På länksidan finns hemsidor till medlemmarna, men där står inte vilken nick de har i forumet. Där har du en stor skillnad. Där avslöjar vi alltså inte vilka som står bakom nicknamnen.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


[Murvel]
2013-01-12 16:51
#12

#11. Ok! Ja det var en annan sak. Det framkom dock inte att det var det ni syftade på.

Upp till toppen
Annons: