Annons:
Etikettlek-och-rörelse
Läst 1438 ggr
xina10
2014-08-01 22:23

Hundalandet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej igen, nu har vi varit på Hundalandet i Brösarp. Det var ett trevligt ställe men det var ganska litet. Ungefär som en lekpark, men har man vägarna förbi eller bor i närheten så tycker jag att man ska dit och testa. 🙂

//Jonnix

Annons:
Kitten86
2014-08-01 23:14
#1

TS: Roligt att du uppdaterar om hur det var där!

Lite tråkigt att det var så "litet" ändå. Kikar man på hemsidan så ser det ju ganska stort ut… Men skulle vara roligt att iaf se det/ besöka det någon gång 😉

Vad tyckte dina hundar om Hundalandet då? Tyckte dem att det var roligt?

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

_Wilma
2014-08-02 07:00
#2

Kul att få se lite bilder från Hundalandet. 🙂

Kan du rekommendera någon särskild aktivitet?

Sajtvärd på Sheltie IFokus

xina10
2014-08-02 10:41
#3

#1,2 Vi hade ju åkt bil en timme så de uppskattade det, framför allt Buffy. Phoebe har så mycket annat att tänka på nu så hon har svårt att koncentrera sig. Båda mina vovvar löper just nu så vi var tveksamma på att åka dit så jag skrev ett mail till dem innan för att fråga hur de såg på att ta dit löptikar men de svarade att det inte var något problem. När vi kom dit så var där bara en familj till med en hund så de kopplade den när vi kom dit. Man kan säga att det var som en agility bana med någon tunnel, A-hinder, balanshinder, däck och gungbräda. Fanns även en liten "pool" så hundarna kunde svalka sina tassar när det var varmt ute. Helt okej men jag trodde att det skulle vara betydligt större, ett ställe eller en park som man kunde gå runt i och träffa folk och fika lite och så. Men det kanske inte går att bedriva en större nöjespark för hundar men det hade varit kul om det fanns 🙂

//Jonnix

Upp till toppen
Annons: