Annons:
Etikettagility-freestyle-mm
Läst 1384 ggr
meerschweinchen
9/13/14, 9:28 PM

Lyckad tävlingsdag

Är så stolt över mitt lilla monster så måste få skriva av mig lite. Idag åkte vi iväg på rallylydnads tävling där jag skulle gå två banor i nybörjarklassen. Första banan var jag super nervös men det gick trots allt rätt så bra, fick 88 poäng och hamnade på sjätte plats av 24 tävlande. Jag är super nöjd över det men om matte inte hade varit så nervös och gjorde lite fel på ett moment hade vi kunnat får 98 poäng men är man nervös så är man.

Andra banan kan jag inte påstå gick nå vidare hon hade noll fokus och matte fanns inte där hur mycket jag lockade å pockade på henne. Så kändes det iaf men jag fick 73 poäng så jag ska inte klaga ;) Hon hade ju  varit där en hel dag så hon var väldigt trött också.

Till slutet, detta betyder att hon nu har 3 godkända resultat eftersom sist jag tävlade som även var första gången fick hon 82 poäng. Så nu kan jag börja med fortsättnings klassen om jag vill.
Jag är så stolt över min lilla Jackie 😃❤️

Mvh Sabine

Annons:
meerschweinchen
9/13/14, 9:29 PM
#1

Ja det skulle ju funnits med en bild också men jag kan inte lägga ut bilder så hoppas det går bra :)

Mvh Sabine

luckysheltie
9/13/14, 9:31 PM
#2

Åh vad roligt! Stort grattis :)

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

_Wilma
9/13/14, 9:33 PM
#3

Grattis! Kul att det går bra! 🙂

Då blir det fortsättningsklassen nästa gång!

Sajtvärd på Sheltie IFokus

OurOzzy
9/13/14, 10:03 PM
#4

Gud vad roligt!! Grattis och kul att kunna fortsätta med lite svårare :)

www.josefinejjms.weebly.com - En blogg om våra hundäventyrSkämtar

[FridaGenborg]
9/13/14, 10:10 PM
#5

Grattis! :)

Kitten86
9/13/14, 10:13 PM
#6

Superkul!

Ett jätte grattis till er båda för en bra dag med fina resultat 😃

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Annons:
meerschweinchen
9/14/14, 10:11 AM
#7

Tack allihopa! Är super nöjd😃Nu blire att träna för fortsättningsklassen i vinter och förhoppningsvis komma ut på någon tävling i vår :)

Mvh Sabine

Upp till toppen
Annons: