Annons:
Etikettot-prat
Läst 1569 ggr
luckysheltie
2014-09-25 13:31

Hundens dag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Nu till helgen 27-28/9 anordnar royal canin hundens dag i många djuraffärer och djurkliniker över landet. Någon som ska gå?

Jag ska gå till Grizzly zoo och då ska man först gå en gemansam promenad med personalen och massa andra vovvar så jag hoppas att det dyker upp några eller någon mer sheltie.

De har en fototävling på sin hemsida och en quiz där man kan vinna lite olika saker från royal canin.

Läs mer på deras hemsida och hitta en djuraffär eller klinik nära dig!  http://hundensdag.royalcanin.se/

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

Annons:
[FridaGenborg]
2014-09-26 00:10
#1

Nä, vi blir hemma bara. Får främmande från Hälsingland :) Men kul grej dom anordnar, hoppas ni får en trevlig dag!

_Wilma
2014-09-26 07:29
#2

Tack för tipset.! :)

Jag hade problem med att följa länken, men ska kolla upp det på vår djuraffär. 

Hoppas att det blir kul på den gemensamma promenaden!

Sajtvärd på Sheltie IFokus

luckysheltie
2014-09-26 10:56
#3

Varsågod! Du skulle kanske kunna testa att googla t.ex. Hundens dag royal canin Om du inte får upp länken. ❤️

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

Lavine
2014-09-27 18:10
#4

Jag ska till djuraffär i morgon för att köpa hundmat och ska väl kolla runt på de olika erbjudandena. Den här butiken brukar ha besök av någon hundklubb som visar t ex agility och rallylydnad, men tyvärr verkar det inte vara någon sådan aktivitet i år. Sedan tänker jag hasta hem och ha "hundens dag" hemma, eller snarare ute i skogen. :)

[Blue_Lugia]
2014-09-27 19:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Bento fick en liten godbit idag. Den slank ner snabbt!

GuUuLd
2014-09-27 20:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Här firade vi med Örebrodistriktets sheltieträff idag :) Var 19st shelties som fick busa loss :)

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Annons:
Kitten86
2014-09-28 10:05
#7

#6
De ser verkligen ut att ha kul!

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

drika
2014-09-28 14:54
#8

oh vad fina bilder alla har:) jag har vart sjuk så jag har en riktigt pigg hund här hemma nu! ikväll blire agility:D

Hälsningar

Fredrika

Upp till toppen
Annons: