Annons:
Etikettbeteende-och-lydnad
Läst 2394 ggr
lilleman99
2015-08-03 03:50

Era "Olydiga" Sheltisar

Skrev ett långt inlägg precis nu om

när Lilleman var "olydig".  Ja vovvar kan ju vara

såna skenheliga helgon. 😇

Glömde dock det viktiga som jag tänkte:

Fråga er om när era små godingar var busiga i överkant.

Annons:
Kitten86
2015-08-03 18:57
#1

River kunde vara smått olydig som liten, främst när ingen annan var i närheten men det har "växt" bort.

Jayson är däremot smått jävlig lite då och då. Han roar sig själv på något, enligt honom, bra sätt som man själv kanske inte uppskattar 😃 Men han håller på att lugna ner sig han också!

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

Max2013
2015-08-04 23:21
#2

Max kan allt hitta på bus och ibland blir man mindre glad . I söndags låg en getting på golvet som Max skulle gå fram till och jag sa ett bestämd nej och då stanna han. Men när jag vänder bort huvudet för att ta en tidning , tar Max sin chans för det är väll så himla intressant . Så hör jag hur Max piper till , den stack honom i tassen:( Han kan allt hitta på saker och stänga av öronen ibland , men det var värre när han var liten . Saknar valp tiden men ändå inte ;)

lilleman99
2015-08-05 00:40
#3

Ha ha ha. Ja dom är för gulliga även när dom busar.

Bara man ser till att dom inte "utnyttjar" sin gullighet

för att få sin vilja fram alla gånger.🙂

Sandra21
2015-09-29 20:32
#4

Min pojke är i en jobbig ålder nu (5 månader) och lyckades på något underligt vis ta sig ur utställningskopplet på dagens träning ikväll och slog dövörat till, tog några varv i full fart runt alla hundar på träningen innan jag fick tag på honom. Några sura miner och pinsamt för matte. :/

Upp till toppen
Annons: