Annons:
Etikettallmänt
Läst 833 ggr
sheltieshelt
7/5/18, 10:37 PM

Sheltieträff

Hej! Någon som har varit på sheltieträff med sin hund någon gång? Finns det, var hittar man dessa? Bor i Stockholmsområdet och tänker att det måste väl finnas men var kan jag finna information om det är någon på g? Någon som har tips?

Annons:
alltidnordin
7/6/18, 6:17 AM
#1

Varit på ett flertal, oftast jättetrevligt! Finns en grupp på facebook som heter "sheltieträffar, kurser och träning i stockholmstrakten", där läggs det ofta ut om det är någon träff på g 🙂

/ Sofia

TeamBlackShelties på InstagramSkrattar

Kitten86
7/9/18, 9:10 PM
#2

Annars kan man alltid lägga en blänkare här på iFokus och se till att dra ihop lite folk. Annars brukar det också finnas i sheltie bladet (ifall man är medlem i rasklubben) 😃

Jag har själv bara varit iväg på 3 sheltieträffar och det var många år sedan nu, mycket trevliga allihopa. Alla arrangerade via iFokus faktisk. Den första var "bara" en ren träff att träffas med hundarna, låta dem umgås och så att vi ägare snackade. Sen vart det en prommis tillsammans. De andra vart  "vall träffar" där det vart arrangerat att åka till en instruktör för vallning och få testa på det vilket var asroligt men mycket svårare än man tror!

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

alltidnordin
7/10/18, 6:38 AM
#3

#2 När kan vi ordna en sådan 😍

/ Sofia

TeamBlackShelties på InstagramSkrattar

Jojaton
7/10/18, 10:03 AM
#4

#2 Ja, en ifokus-träff borde vi ordna igen, hade varit superroligt tycker jag!

Johanna - Instagram

Kitten86
7/15/18, 12:18 AM
#5

#3
Tänkte du på en "vanlig" träff eller en "vall-träff"`? 😉

#4
Ja, verkligen!

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

alltidnordin
7/16/18, 9:47 PM
#6

#5 Båda låter riktigt roligt!! Men hade varit sjukt kul med vall-träff 😍

/ Sofia

TeamBlackShelties på InstagramSkrattar

Annons:
Upp till toppen
Annons: