Annons:
Etikettlek-och-rörelse
Läst 1310 ggr
engla16
2019-08-02 10:43

Favoritleksaker?

Hej vad gillar era Shelties/Sheltievalpar mest för leksaker?

Annons:
Kitten86
2019-10-21 13:23
#1

Mina är billiga i drift vad gäller leksaker. Leker mer än gärna med ett par utjänade strumpor som man bara knyter ihop eller en tvättmedelsboll som man kan kasta omkring och är lite oförutsägbar. Sen har jag köpt in andra leksaker också och alla 3 grabbarna har olika smak, men alla 3 gillar stoppningslösa leksaker som man kan ha dragkamp med

\Medarbetare på Sheltie Ifokus\

engla16
2019-10-22 16:11
#2

Ok👍🏻

engla16
2019-10-22 16:11
#3

Ok👍🏻

sdm_b
2020-02-03 16:30
#4

Kattens leksaker, allt som har en svans på sig som han kan tugga på. Ikeas råttor är favoriten.

emma93
2020-02-04 13:08
#5

Vi har provat många leksaker men när de väljer själva så är det ändå strumpor som är det roligaste (allra helst de som vi glömt lägga i tvättkorgen som de hittar själva, men som jag inte blir så glad över när det sen är hål i :-P). I övrigt verkar det som är luddigt, mjukt, piper (gärna i en kombination) vara det roligaste. Små, lite mjukare bollar i golfbollsstorlek har gått hem hos några och några har gillat att nicka och dribbla med fotbollar av plast. Över lag tycker jag de verkar gå att forma ganska bra vad de gillar. Det man introducerar när de är små och själv även engagerar sig med i leken, det verkar de gilla senare också.
Aktiveringsleksaker som innebär att leta godis har alla våra uppskattat.

Jojaton
2020-02-05 14:12
#6

Bollar, antingen i golfbollsstorlek så han lätt kan bära på dom, eller handbollsstorlek och uppåt som han kan dribbla med. Han har också JW Hol-ee bollar i olika storlekar som är superpoppis för dom kan man även kampa med! Sen gillar han kampleksaker i olika former, både mer avancerade med päls, bollar, och pip men även en enkel fleecefläta. Allra, allra bästa leken är dock att fånga vattendroppar som man skvätter åt honom.

Johanna - Instagram

Annons:
Upp till toppen
Annons: