officiell debut
Igår på självaste nationaldagen gjorde jag och Levis vår officiella debut i agility på hemmaplan.Det blev 2 st diskningar,men bitvis var han så duktig.Nu vet jag vad vi måste träna mer på och det är slalomet.Imorgon blir det tävling i Halmstad och på söndag i Lerum.
Kortet är från förra året,då kunde han slalomet bättre😉
Hoppas det går bra på tävlingarna idag och på söndag! :)
Sajtvärd på Sheltie IFokus
Grattis till er debut!! Nu är det bara att fortsätta träna så kommer ni snart ta era första pinnar.
Hoppas det gåt bra för er idag!🙂
Som #2 skriver nu är det bara att träna, det bästa med tävling tycker jag är att det blir ett kvitto på vad man behöver träna mer på 🥵.
Lycka till framöver!
Roligt! Grattis :)
Väntar nyfiket på söndagens resultat..
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Hoppas framtida tävlingar går jättebra!
Tackar alla glada tillrop.
Det blev diskningar både på lördagen och söndagens agilitytävlingar.Men bitvis var det riktigt bra,så vi får kämpa på med träningen,ska börja en ny agilitykurs på onsdag.Det är så sjukt roligt med agility,det tycker både jag och vovvarna.
Här är ett kort på min Peppsi som fyllde 9 år i lördags,så efter att vi hade tävlat klart i lördags fick han en massage i födelsedagspresent.
#7 Härlig anda du skriver i! Att det sjukt roligt! Önskar dig all lycka till i dom framtida tävlingarna.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#8 Tackar!👋
Tråkigt att det blev 2 diskar men man lär sig och utvecklas genom att hitta något man är sämre på! :)
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
# 10 så sant så,jag vet ju vad vi behöver träna mer på .Är inte besviken på alla våra diskningar,det kan bara bli bättre.
Är bara att sikta framåt och uppåt 😎