Annons:
Etikettomplacering
Läst 8841 ggr
S
2021-02-19, 15:48

Omplacering shetland sheepdog tik finnes

Hej allihopa!

Jag har en sobel shetland sheepdog tik på fyra månader hemma, hon har stamtavla och kommer från en uppfödare i Skåne. Jag kommer pga sjukdom att behöva omplacera henne så snart som möjligt. Hon är en extremt intelligent och vacker hund med mycket energi. Vi finns i Göteborg!

Skapade ett konto endast för denna annonsen då jag vill hitta ett bra hem till henne så snart som möjligt. Skicka mig gärna ett meddelande om ni är intresserade så kan jag bifoga bilder på både henne som köpekontrakt osv.

Tack!

Annons:
Jojaton
2021-02-19, 17:46

Har du pratat med uppfödaren? Många uppfödare har lång väntelista och kan hjälpa till att hitta ett nytt bra hem.

Johanna - Instagram

F
2021-02-20, 18:20

Hej!
Vi är en familj boende i skåne som är mycket hundvana. Vi har inte haft hund på många år, men är nu äntligen redo att utöka familjen igen. Vi har sedan en tid önskat köpa en shetland sheepdog. Du får gärna höra av dig till oss.
mvh
Maria

K
2021-02-21, 19:38

#0: Hej.
0hhh vi har letat efter en nu. vi har haft flera under åren men vart utan nu i 14 år. så nu är det dags.
skicka till mig. så berättar jag mer . håller tummarna hårt för att vi ska ha tur nu.
mvh Katarina Karlsson
kramizzz@hotmail.com

S
2021-03-09, 15:35

#2:

Hej Maria!
Skriv din mejladress här så kontaktar jag er :)

Mvh

S
2021-03-09, 15:35

#3:

Jag har mejlat dig!

E
2021-03-21, 11:19

#0: Hej, hur har det gått? Vi har tidigare haft en sheltie, så det vore en dröm om vi kunde få ta hand om din hund. Vi bor på landet i i Skåne så hon kan röra sig fritt inom tomten. Vi jobbar hemifrån så vi är nästan alltid hemma och om vi skulle åka iväg så får hon följa med. Hoppas du har möjlighet höra av dig. Vänligen ewa.lonnqvist@hotmail.com

Annons:
Y
2021-03-23, 20:40

#0: Hej!
Vi är en familj som bestämt oss för att vi vill köpa just en sheltie. Vi har goda möjligheter att ta hand om hunden och bor i hus med trädgård och nära till fina strövområden och stadsparken i Jönköping.
Vi skulle väldigt gärna ta hand om din fina hund!
Min man jobbar hemifrån och jag har också möjlighet till kortare arbetsdagar så vi har tid för hunden och kan erbjuda den ett gott och tryggt hem. Våra barn är äldre och jag kan garantera att de också har ett stort intresse för att hjälpa till med hunden.
Med vänliga hälsningar
Jenny
Jenny@trionum.se

C
2021-04-14, 17:39

Hej

Har du hittat någon annars är jag jätteintresserad
Bor i Göteborg, medelålders och ensamstående med vuxna barn
Har haft en Sheltie och en Golden Retriver
Har mycket kärlek och tid att ge
Kontakta mig gärna
Cecilia.sandstedt@gmail.com

N
2021-07-10, 15:38

#0: Hej. Har du hittat någon så här långt efter. Har själv köpt en Shetland Sheepdog som kommer från Äppeblommans kennel. Tyvärr fick min kära älskade vän få somna in i januari. Söker febrilt efter en Shetland Sheepdog nu.
Vi bor på landet och har stor tomt o skog att springa av sig på.
Hör gärna av dig hur det har gått.

Ritha Olsson

F
2021-07-14, 10:11

#0: Hej! Har ni hittat ett hem än?
Jag bor i Göteborg 500 meter från hisingsparken och har haft 3 sheltie innan.
Hoppas på svar

S
2021-08-05, 13:43

#0: Hej. Hur har det gått med omplaceringen? Jag o min fru har haft Shelties från 1996 o fram tills nu har det blivit 6st tikar som har haft ett bra liv hos oss. Varav en omplacering som var nummer 5. Sheltie nummer sex har vi fortfarande. Normalt brukar vi ha 2 alt 3 st samtidigt men Sheltie nummer 5 var vi tvungna att ta bort pga. en förmodad hjärnblödning.Det var för ett o etthalvt år sedan. Vi har försökt hitta en lämplig tik som sällskap till vår nuvarande sobeltik.
Vi är intresserade av att köpa din tik om den nu finns kvar i din ägo.
Hör av dig.
Mvh / Sven Ragnelid

M
2021-08-09, 20:30

Hej,
Jag tar gärna emot henne. Letar efter sällskap till min 2åriga sheltietik.
Är 36 år och bor i sthlm , och har haft sheltie tidigare när jag var yngre .
Studerar just nu så har all tid i världen .

UlrikaD
2021-08-11, 14:19

Då inlägget är från februari kanske det är lättare att skriva till personen direkt. Kanske inte har koll på tråden längre eller så har hem redan hittats.

Annons:
F

Hej
Vi letar efter en Shetland Sheepdog vi är utan hund just nu men längtar så efter en ny. Vi har tidigare haft 2 Shetland Sheepdog hundar dom är så trevliga tycker vi.

Mvh Fredrik Söderholm

F

#14: Du når oss på fredrikasoderholm@gmail.com

UlrikaD
2023-02-09, 00:37

#14 Inlägget skrevs för 1 år sen.

Upp till toppen
Annons: