Lycklig!!!!
Fick precis ett telefonsamtal från uppfödaren och igår föddes valparna!! Troligtvis kommer vi få hem en liten blue merle pojke i mitten av augusti!! Längtar så jag håller på och dör! Ville bara dela med mig av lyckoruset! Sambon jobbar så var ju tvungen att berätta för nån!!! 😄
Grattis, så roligt :D Förstår din glädje!
Mvh Sabine
Åh vad roligt! Grattis! Jag förstår din längtan då min lilla blå pojk kommer hem om 2 veckor och jag tycker det känns som om att det har gått en evighet, plus att det är en evigheter kvar tills dess. ;)
Men det kommer nog gå fort ändå, ska du se. :D
Vad roligt, Grattis!!
Kommer själv ihåg hur det var när man väntade på att få samtal av uppfödaren för att få höra hur många valpar det blev, kön och färg etc.
Grattis! Jättespännande! :)
Sajtvärd på Sheltie IFokus
Jättegrattis, vad roligt!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Ja det ska bli så härligt. Nu är det ju bara alla långa veckor tills vi får hem vår lilla pojk. Får hoppas det går snabbt, ska ju jobba konstant så då får man ju lite annat att tänka på som tur är. Just nu sitter vi och spånar på namn, inte det lättaste :)
Grattis vad kul :)
//Jonnix
Åh grattis! Minns så väl all längtan och förväntan innan valpen blev så pass stor att man kunde åka och hälsa på den :) Tror min uppfödare fick griller i huvet av mig, skulle ha kort flera gånger i veckan. Nu är min finaste snart 5 månader, jösses va tiden går fort! Snart har du din hårboll hos dig! :) underbart!