God morgon 2007-07-26
God morgon. Ledig idag för i dag är det tandläkarbesök som gäller - blääh! Här har någon tänt lampan på himlen. Sköt om er idag
God förmiddag. Hittills har det varit en solig dag och underbart. Vi ska in till stan och handla en del. Barnen älskar att gå i affärer i centrum. Ha en bra dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God Förmiddag!
Visst är det bra LeffeD att någon har tänt lampan!! äntligen lite sol.
Men synd att det är varannan dags väder. sol regn sol regn!!
Men ut ska vi tösen och jag.
Jag har lämnat iväg nu till juryn för att ta fram månadens sheltie!
Tycker det är jätte spännande att se vad dom kommer fram till.
Bilderna är ju så fina,
Ett svar har redan kommit, så bara jag!!! vet lite 
Men hur som helst hoppas ni alla får en bra dag!
Mvh medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ingen god morgon alls. Pga dålig komunikation mellan mig och en arbetskamrat hände nått väldigt otrevligt på jobbet, det hade kunnat bli riktigt farligt..
Eftersom jag har varit längre på det här jobbet och på sätt och vis var i förmans situation var ansvaret mitt. Jag förklarade nog vad han skulle göra, men var tydligen otydlig för han gjorde tvärrtom.
Hade en kedja av (ok mycket osannolika) händelser hänt efter det där hade folk kunnat dö
Men tack och lov löste det sig, men skräp, sånt här är inte kul. Alla på jobbet säger att jag inte ska ta åt mig, att alla gör misstag. Men…Och allt det här innan kl 8 på morgonen.
Resten av dagen har jag varit på skogspromenad, med lunchpaus, för det finns ingen bättre terapi en skogspromenad. Är ok nu
ska tillbaka till jobb-eländet snart. Måste tänka på att vi far o hälsar på valpen i helgen, första gången
ska bli så kul!
igår badade jag :P haha ^^