Vilken röjpanna!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hon växer och växer, det lilla livet. Hon är anmäld till sin första inoff ag tävling 30 o 31/7, anmäld till sin första rally tävling (off) 17/8 och anmäld till MH 11/8. Tror ni jag är spänd? 
Idag var vi och tränade, Röja röjde väl mest runt som vanligt. Tror dock hon börjar gå ihop benen med hjärnan nu.
Iaf, ibland. Springer gör hon för det mesta, bitsår, blåmärken etc. får jag nästan varje träning, mindre på sistonde. Så det blir bättre, hon blir mer mogen. Kan träna längre pass osv utan att verkligen bli trött, har större motivation för träning nu. Bra föremålsintresse och bra matintresse. Underbar liten hund, ska bli kul att se hur långt jag kan ta oss. Hon har för en vecka sen fyllt 15 mnd, så snart agilitymyndig på riktigt! 
Agility! 😃
Och lydnad för två dagar sen 🙂
Röja är verkligen jätteduktig! Kul att se hur hon har utvecklats! 🙂
Duktigt gjort av dig Cassii, att träna henne på ett så bra och allsidigt sätt! 👍
Sajtvärd på Sheltie IFokus
älskar hur hon 'trippar' vid 1.43 i första videon. så sött när hon lyfter så mycket på tassarna :)
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
Så duktig hon är! :)
Mvh Sabine
Va duktiga ni e! :) Din hund är verkligen jättefin, o snabb! :D
Tiden går fort och hon börjar bli stor, Röjja.
Bra jobbat med henne med allsidigheten. Hoppas det kommer gå bra för er här famöver med era planer 😃