Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 492 ggr
medde
0

GOD MORGON 28/7

God Morgon
 Hoppas ni har vaknat till en ny underbar dag.
I dag är det lite ostadigt igen.
Men vi ska göra ett nytt försök att komma in till slussen och titta på alla båtar som ligger i hamn.
Måste passa på att åka in till stan  i massor nu, för om ett par dagar börjar våra biltullar att  fungera igen, då blir det inte så kul att åka in. dyrt!
Vad ska ni hitta på i dag då?
Ha en bra dag
Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Paulines
0

Gog morgon Medde och alla andra!

jag tog bort 5 fästingar på Roy imorse! heltsjukt! vi har haft tur, varendra promenad vi tagit idag så har det varit sol, sen strax efter vi kommit in så har det börjat regna båda gångerna:p

Ha en bra dag!

Ronja06
0

God kväll! Har idag kommit hem efter en lång och slitsam resa från Öland. Skall snart lägga in bilderna till datorn jag har fotat! :) Så kan jag visa bilder från semestern på Ronja.

För övrigt har det inte hänt så mycket. Har pratat lite hund med mamma, och framtida planer. Snart börjar jag fortsättningskursen i Agility till Ronja! Och om 4 månader kan jag börja tävla i Agility! Skrattande Har börjat kolla efter tävlingar i närheten redan nu. Hoppas ni haft en trevlig dag!

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

NATTI NATTI
vi hörs i morg
ha en bra lördag kväll
Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

Även jag gör som Medde. Säjer NATTI NATTI till er alla! Fast ska inte sova redan nu. Ska se på Skräckfilm! Räcka ut tungan Vi syns imorgon!

Mvh Emelie Förlägen

Inlägget är låst för nya kommentarer