Längtar!
Igår var jag och mamma och tittade på en tikvalp som jag hade ringt på förut och där bestämde jag mig för att tinga henne. Ska hämttta henne om tre veckor. Egentligen är hon leveransklar redan men genom att jag sommarjobbar kan jag inte ta hem henne nu.
Som jag längtar! Hon var bara för underbart söt den där lilla tösen. Hon var mycket mindre än sina syskon så mest troligt kommer hon bli mindre än vad en sheltie är egentligen. Men grymt söt och glad. Hon var väldigt framåt och var inte rädd alls. Och vilken liten studsboll!
Mvh Sabine
Grattis! Hon ser jättesöt ut! 🙂
(Min Wilma är också åt det mindre hållet.)
Sajtvärd på Sheltie IFokus
Vad söt hon är!!
Jag förstår att du längtar tills att du kan hämta hem henne!! Vad ska hon heta?
#2 Tack :D Jasså, hur hög är Wilma?
#3 Ja att hon är :D
Hm jag vet inte riktigt än, i stamtavlan heter hon åsforsen's Jacquelynne och d kallar henne för Jackie nu bara för att det ska vara enklare att säga. Tycker att det är gulligt men kan inte bestämma mig, har en massa namn jag funderar över, t.ex. Önska, Holly, Joy, Siri….. haha det är så svårt med namn ;)
Mvh Sabine
Tur att du har lite extra tid att känna efter och bestämma dig!
#5 Jo det är tur!
Mvh Sabine
#4 Hon är 32 cm och väger 5 kg, så det är en liten sheltie. :)
Min Fantasii är liten enligt mig och hon är runt 34,5 hahha ;) Jättesöt liten tjej, Jackie var jättefint!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
#7 Okej, ja hon var liten :)
#8 Haha ja rätt så liten ändå ;) Ja Jackie är fint, tror att de passar henne rätt så bra också. Tycker Jackie låter tufft och det passar henne bra då verkar vara en liten tuffing.
Mvh Sabine
Hon ser fin ut, trots att hon tappat päls. :)
Hur hög är hon?
#12 36 cm är hon :)
Mvh Sabine
#13 36 cm är en perfekt mankhöjd! :)
vad fin valp :) grattis!!
#15 Tack :D
Mvh Sabine
Imorgen gäller det! 😃
Mvh Sabine
Grattis:)! Ska hämta min på måndag! Lägg gärna ut bilder på din sötnos:)
Hälsningar
Fredrika
#17 #18 Spännande!! 🙂
Tack! :D Åå så roligt! Vad är det för en, tik, hane? Du får också lägga ut bilder 🙂
Mvh Sabine
Även vi går i valptankar… Berättar mer imorgon… 😉
Jasså :D Gör det, blir nyfiken 😃
Mvh Sabine
Är en tik för mig med, kan lägga ut bilder och en tråd om henne sen när hon är hämtad osv så jag inte kapar din tråd:) hihi..
Hälsningar
Fredrika
#23 Gör det! :D Har hämtat hem Jackie nu, gör en egen tråd åt henne snart :)
Mvh Sabine