Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 1519 ggr
Zenta52
0

Var handlar man hundartiklar

Jag ska i veckan till en kennel och titta på valpar. Om jag bestämmer mig för en måste jag handla en massa saker innan jag hämtar honom. Finns det någon affär som har vettiga hundartiklar? När jag letar på nätet är det väldigt mycket skräp som säljs.

Jag kommer att behöva halsband, koppel, mat- och vattenskål, hundgodis, hundmat, klotång, borste, kam, sax, tuggben, flosstugg, bollar, bajspåsar, hundsäng, hundleksaker. Har jag glömt något?

Finns det någon affär som har allt eller måste jag köpa från många olika affärer för att få bra grejer?

drika
1

Djurmagasinet, Arken Zoo eller Zookompaniet kanske om du har det i din stad?

Hälsningar

Fredrika

Kitten86
1

Fysisk butik så har du div djuraffärer som t.ex. Djurmagazinet, Arken Zoo, Grizzly Zoo etc.

Pratar vi internet och webbutiker så har du t.ex:

Hööks Bra och billigt. Har det mesta.
Börjes-Tingsryd Bra och billigt. Har det mesta
Doggie Dyrare. Men fina saker. Märkesgrejjer
Fyrbent Mellan i pris på det mesta
DivineDog Även här mer märkesgrejjer
Häromi Blandat
Animail Allt från foder till tillbehör som koppel och halsband

I annat fall får man kolla upp vad man vill ha och sen googla för att hitta stället att köpa på.

Zenta52
0

Tack för listan, Kitten86.

Kitten86
0

Ingen orsak, det är iaf ett axplock av några bra sidor som är värda att hålla koll på. Hos någon av dessa skulle jag nog våga påstå att du hittar allt möjligt tänkbart som du kan vara ute efter 😂

Cassii
0

Tycker brommazoo är bra, K9, canis och loboo 😃

connie98
0

själv tycker jag om CRT 🙂

Bello_O
0

Skulle säga det om t.ex Pälsvård, tandborste och sånt:)

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

Bello_O
0

tänkte shampoo och blodstopp etc

Bello_O
0

Kanske en fäll också:) kommer på saker i efterhand så det blev några kommentarer…;)