Fanta har fått en, hmm kompis?
Hej,
Igår hämtade mamma hem sitt nya tillskott i familjen. Jag har väntat hela veckan på den dagen och Fanta skulle äntligen få sin aktiva kompis. Den planen ströks rätt snabbt insåg jag, nya valpen är inte intresserad av Fanta än dom små leker men inget nån av dom tycker är kul. Jag hoppas det släpper så Fanta får sin kompis att springa och jaga varandra med. Hon är extremt avundsjuk och hämtar alla leksaker till mig och ska kampa och leka hela tiden för nya tillskottet inte ska få någon uppmärksamhet, finns ju både bra och dåligt med det. Hon har aldrig innan kampat så jag blev glatt överraskad när hon börja dra! 😃
Välkommen hem Pepsi, en Welsh Corgi Cardigan på 8 v.
Hon är så fruktansvärt söt och har världens lenaste päls!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Så trött man kan vara av att flytta, sov som en stock trots att vi sågade och jag klippte tasshåret på henne
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
Fin sittstil ;)
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
Helt död ;)
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
söt :) tråkigt att de inte vill leka. kanske leker senare när hon vant sig mer :)
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
Vad fin!
De blir nog snart kompisar tror jag.
Fina Pepsi!! Söt stil med lite för stora kroppsdelar 😎
Du ska nog se att Fanta och Pepsi snart kommer att leka ikapp med varandra!
Idag bestod dagen av tråkigt bilåkande för Fantas och Pepsis del, i början lite pip sen helt tyst. Dom har lekt lite mer idag och Fanta fick en massa ryck och sprang och sprang och Pepsi fattade ingenting. 😛 Men det kommer nog snart hoppas jag! 🙂
Just nu ligger båda flickorna och leker med min sko och utforskar trädgården tillsammans, väldigt söta tillsammans och dom kommer nog få roliga minnen och år tillsammans. Pepsi kommer helt klart få följa med/tävla i agility som större, så otroligt duktig och lugn!😃
Morgonens bus, sen en avundsjuk Fanta som tryckte sig mot mig. ;)
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
Men hjälp Pepsi är verkligen extremt söt!
Mvh Sabine
Men så söt! Ser ut som en liten nallebjörn haha 😊
~mikkan
Oj vad söt!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Hon är fruktansvärt söt, blir ibland avis på mig själv. Har faktiskt helt ärligt aldrig sett en så söt valp, hennes ögon är fruktansvärda och dom används ofta för att få som hon vill.
Leksaker funkar bättre än godis har jag märkt och det uppskattas verkligen, lättare att belöna efter kissning bara kampa lite med en "skunk"!
Avundsjuka Fanta är helt annorlunda, fått så mycket attityd och visar verkligen framtassarna! Jätteroligt och hon blir mer och mer en drömhund.Det är så roligt för dom är så himla lika i sättet Pepsi och Fanta, och jag märker att Fanta är lite vaktig över bebisen. Försvinner hon utom synhåll så går Fanta och kollar efter henne.
Bild från första dagen, sova i skuggan i knät är jättemysigt!
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka