God morgon 31/7 2007
God morgon. Det verkar faktiskt som om att solen ska komma i dag också. Ska ut med hunden nu. Det blir sedan Skansen för mig och barnen om solen blir kvar. Ha en bra dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God Morgon
Visst är det härligt att solen lyser ibland!
Vi ska också ut och ta vara på det fina vädret.
Men väntar också på sista rösten från en jury,sedan ska jag göra klart månadens sheltie!!
Ha en bra dag alla!!
Mvh medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God morgon!
idag regnar det så man kan inte vara ute särskilt mycket :/ vet inte vad jag ska hitta på idag.. :P

#2 Jo, du har ju Channie och Cassie att gosa med:)
Här är det helt underbart väder, så jag ska snart gå ut med vovvarna en rejäl runda:) Det ska bli härligt:)
Sedan så ska jag även måla klart mitt tak, bara lite kvar nu! :)
Kramar//Carro
#3 iförsig ja :) men de bor ju ute så de får man stå där i regnet… ^^ haha men såklart om det blir uppehåll så ska jag kila iväg till de :D
Tak!!! ta det försiktigt då!!! snälla!!

#5 Ja då, ingen fara! :)
Det är taket i mitt rum som jag ska måla:P
#4 Då får man hoppas det blir uppehåll snart då =)
Ha en bra dag nu alla!!
Jag ska ut ett tag nu och ta lite sol
sen hörs vi ikväll.
´Kanske med resultat av månadens sheltie
mvh medde
God förmiddag!
Har varit och handlat idag. Skall som sagt till min moster och hennes hundar imorgon. Kommer vara borta tills Söndag så det är lite saker man måste köpa. Här lyser solen i alla fall! Och jag kommer senare idag att lämna ut min nya hemside address till er! 
Mvh Emelie 
God eftermiddag alla underbara medlemmar!
Idag sken solen så jag badade i sjön i en timma!! Fattar inte hur jag kunde! Men det var skönt, har inte badat på länge. Men kallt var det ju, endast 20 grader..
vet inte vad som händer senare idag.. ska nog bara ta det lugnt, lilla Ronja tar alla krafter ifrån mig. :)
#6 å det blev det ;) fast ändå blött så de vill inte skutt på gräset ^^
#8 har du köpt något skoj? :)
#9 ja, en liten valp kan vara mycket :P hehe
20 grader är väl inte så kallt.. tycker jag.. men iförsig, jag badade i poolen när det var 7½grader.. nåja det var i kallaste laget… fats det är ju mycket roligare i varmare vatten :D
#10: Nja… Köpte lite lydnad saker. Dressyrlänk m.m. Ska ju hålla på med stora vovvar nu på 50kg.
Bäst då att köpa lite större utrustning.
Sedan köpte jag lite godis eftersom det tar 1 timma att åka till en affär med bil från min moster. (sedan kör nog ingen migför att köpa godis. Så troligen skulle jag få gå med hundarna. Det betyder 3 timmar dit, och 3 timmar tillbaka) 
Mvh Emelie 
#11 men det blir väl en lagom promenad? skoja :P
ej nej inte skojja
Det är en lagom promenad!!
#13: Inte när man har med sig en valp också Medde. 
Mvh Emelie