Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 602 ggr
Prizma_o_Kristall
0

God morgon 4/8

Idag verkar det att bli en solig och skön dag, hoppas nu det håller i sig hela dagen 8)

Nu idag så har vi annons på kattungarna här hemma, det är 2 kattpojkar som nu söker nytt hem:) Deras syster har precis flyttat till sin nya familj:P

Och OM vädret håller i sig vill jag även fotografera fjärilar, om jag nu hittar några;)

Ha en bra dag!

Kramar/Carro

[Malin3033]
0

Fjärilar är väldigt roligt och intressant att fota. För rätt som det är flyger dom iväg, men dom är otroligt vackra! Så jag önskar dig all lycka till med fotningen. Kanske jag ska ge mig ut också?? Idag vet jag iallfall att jag ska hjälpa pappa med uteplatsen. :) Gå ut och träna koppel med Ronja och lite kontaktövningar.

Kram!

Jojsan
0

God kväll :)

kul att fota fjärilar :) 

idag har jag varit på Lulekalaset :P det var bl.a. ett tivoli där ^^ det enda jag åkte var "krockbilar" eller vad det nu heter… :P där man kör in i folk med bilar osv ^^

Sen har jag målat kaninhinder och… jo, på morgonen var jag på en auktion. länge… jobbigt.. tråkigt… xD Men, det som var kul där, var att många hade med sig hundar dit :P fanns en jättesöt flat coated retriever valp :) såå söt :D

Ronja06
0

God kväll! :)

Har inte haft tillgång till dator idag. Har haft lite fest i saloonen efter som det varit strålande väder! Wow, tänk vilket fest det var! Har huvudvärk nu efter allt. Ronja tyckte om att vara saloons hund och vakta så ingen tog några pengar från baren m.m. Hon var så stolt då hon fick ha på sig sin "cowboy" hatt. Hon och "valpen" Vincent har härjat nästan varje dag. Så nu när vi har kommit hem är man både utmattad och trött. Blir härligt att ta det lugnt imorgon. För sedan börjar träningen igen. Ha det gött! Flört

(skall snart visa er bilder på våran saloon, och hela semestern + festen vi hade)

Mvh Emelie Förlägen