Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1225 ggr
medde
0

God morgon 9/8

God morgon!
Nu är jag garanterad först att önska er en god morgon!
Klockan passerad midnatt för en stund sedan.
Sitter och väntat på att NASA ska skicka upp Endeavour.
Så nu säger jag   god morgon samt god natt som jag ska gå och sova snart
sen upp tidigt  till simskolan dvs om regnet inte öser ner
ha en bra dag
mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Gittan
0

God morgon. Det blev inget bad i går. Vi får se om det blir något i dag. Medde uppskjutning av farkoster i rymden är totalt slöseri med jordens resurser. Det är lika onödigt som motortävlingar. Här ska vi spara på jordens resurser och vara rädd om miljön. Då ska vi inte ha rymdäventyr och motortävlingar - det är ju ett slöseri med jordens resurser.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Ronja06
0

God morgon! Vaknade idag till strålande sol och glatt humör! Skrattande Skall snart ut med Ronja igen, och gå till sjön. Sedan ska jag träna lite mer Agility! Räcka ut tungan

Mvh Emelie Förlägen

Tessa_T
0

God morgon ! Idag öser det ner men det gör inget, om tio dagar ska vi hämta vår lilla Asterix Skrattande börjar ha skaffat det mesta, ska ännu nåt varv till djuraffären o köpa torrfoder, kanske nån borste och kam o så borde jag koka en sats av "gröten" som uppfödaren rekomenderade. Och såklart bunta ihop sladdarna och ta undan mattorna. Men vi börjar vara redo…

Jojsan
0

God morgon

här öser regnet ner oxå :/ ganska tråkigt, det har ju varit så fint väder tidigare.. Men kanske ska bada ändå :P

medde
0

#1 GittanL, Helt ok att du har din åsikt,
Det ska man ha.
Visst vi ska vara rädda om miljön.
Rymd "äventyr" fyller en funktion, är inte bara för nöjes skull.
Lång därifrån.det är inte ett totalt slöseri på jordens resurser
så på den punkten håller jag inte med dig
Men motor tävlingar  ,dessa fyller väll ingen funktion,bara ett nöje.
Där kan jag hålla med dig.
Mvh medde

Ronja06
0

#3: Roligt att du ska hämta hem lilla Asterix om 10 dagar! Då blir det att ni hämtar hem Astrix på dagen jag fyller 14år! SkrattandeFlört

Och imorgon har jag ägt Ronja i 1 år! Förvånad Tänk vad tiden flyger iväg!

Mvh Emelie Förlägen

Gittan
0

#5 medde jag håller med dig om det nu inte varit så att det är USA som håller på - det land som slösar mest på jordens resurser. Tänk om de minskat på slöseriet, då hade de kanske kunnat använt pengarna i rymdforskningen till att förbättra på jorden istället. Men nu är vi inne på politik och det hör inte hemma här bland vovvarna

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

#7 Det är så att vi tycker olika i olika saker
vilket är ok,
Men till det viktigaste, detta hör inte hemma här
Så denna diskution stannar här ok nu.
Som du sa, inte på detta forum, men vill du något så  är det helt ok att pm:a mig
Ha det bra
Mvh medde

Leffe
0

God eftermiddag. Hemkommen från jobbet. Om mina katter blev glada när jag kom visade de det i alla fall inte, de tittade upp - jaha Husse är hemma nu - och somnade om. Tack för det.

Jojsan
0

LeffeD: Hehe :P men de skulle nog inte kunna leva lyckligt utan dig ändå :)

Gittan
0

#9 LeffeD vore värre om de inte tittade upp. De reagerade i alla fall, även de reagerar på värmen. God natt önskar jag alla

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Ronja06
0

Nu säjer jag god natt! Imorgon är en ny och förhoppningsvis solig dag. Natti natti!

Mvh Emelie Förlägen