God morgon 10/8 2007
God morgon. I dag ska vi åka till Kolmårdens djurpark och kolla på djuren i Norrköping. Ha nu en bra fredag alla sheltiefans.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon! *gäsp*
Idag ska jag nog bada ^^ verkar vara ganska fint väder ändå.. :P
God morgon! Här är det mulet *suck* Skall iväg till min kusin snart. Vi ska ta promenad med hundarna, träna m.m. Kommer bli jätte kul! Och idag är det 9 dagar kvar tills jag fyller år!
*jippie* Ska åka iväg senare och köpa lite saker till min lille bror som fyller år endast 3 dagar efter mig.
Mvh Emelie 
GO KVÄLLI dag har det varit en jobbig dag med en luftfuktighet som är pest!
Hoppas ni haft det bra på kolmården GittanL.
Tösen och jag varit där ganska nyligen,
Vilket va super.
Mvh medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#3 Måste säga. Tusan vad stort det är. Man blev ju alldeles slut. Och värmen gjorde att man var frestad att slägga sig i vattnet hos djuren. Men det var en fantastisk upplevelse. Skansen är ju bara en liten plätt jämfört med Kolmården. Hoppas ni hade samma upplevelse när ni var där.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Visst är det vackert och härligt på kolmåredn men som du sa backe upp backe ner!! phu!!
Vi bodde eller gör varje år på vildmarks hotellet ,
Ett super ställe att vara på.
Men måste säga att förra året råkade min bil ut för en liten olycka på safariet
En björna var sugen på att smacka på en volvobil med spolier bak ,
Det vart hål efter tänder och repor efter klor.
Men lite kult att köra i sthlm med en bil som har märken efter björn tänder och klor
Men min tös vart lite skakis att ha en björn upp på bilen då
Men nu skrattar hon åt det tack ol ov
Gonatt på er alla
mvh medde
idag har jag och mamma vart på ultuna djurklinik elr vad det nu heter, och kollat en juvertumör på emma, och tagit blodprover och lite sånt, vi har fått en tid för operation också (: puh
Håller tummarana för er!
Men det går nog bra,
Mvh medde