Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1524 ggr
[FridaGenborg]
1

Hej allihopa!

Hejsan! Tänkte bara skriva ett litet inlägg här så ni vet på ett ungefär vem jag är :) Jag har följt er ett tag och läst era konversationer, det verkar vara jättetrevliga och duktiga människor här! I framtiden kommer jag nog med något inlägg men just nu går jag bara och väntar på att få hämta min lilla sheltie och passar på att få så mycket information som möjligt :) 

Jag heter Frida, 22 år gammal och har haft hund hela livet, dock ingen sheltie utan endast schäfrar. Jag hoppas att man kan få lite idéer/hjälp om man behöver här på sheltie i fokus! :)

Trevlig kväll på er och era sheltiesar!

drika
0

Spännande och välkommen att fråga om du undrar nåt:)

Hälsningar

Fredrika

_Wilma
0

Kul att du hittat hit till Sheltie i Fokus! 🙂

Förstår att det är en spännande väntan! :)

Sajtvärd på Sheltie IFokus

Frida B
0

Välkommen! Snyggt namn! ;) (heter också Frida)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Kitten86
0

Stort välkommen till sajten! Roligt att du har hittat hit. Har du tingat en sheltievalp som du väntar på att få hämta eller ligger det en plan på att i framtiden skaffa en sheltie? Här inne kan du fråga om i stort sett allt mellan himmel och jord om sådant som berör shelite i synnerhet men också hund allmänhet.

[FridaGenborg]
1

Tack så mycket allihopa! :)

Vi har tingat en blå sheltiekille, men än är han bara 3 veckor så det är ett tag kvar. Men vi längtar! :)

Kitten86
0

Oo, vad roligt! Ingen är som väntans tider med valp. Tiden går plågsamt långsamt…

Får man fråga från vilken kennel er blåa kille kommer ifrån?

drika
0

Så kul! Väntan är olidlig;)

Hälsningar

Fredrika

[FridaGenborg]
0

Ja det går fruktansvärt långsamt. Vi vill ha hem honom nu! =) Det är en liten kennel strax innan Stockholm :) Vill inte riktigt skriva ut kennelnamnet på internet.. :P

Tänkte höra med er på en gång, är det någon av er som bor i närheten av Uppsala kanske? :)

johannan36
0

Är din pojke född 14/9? :)

[FridaGenborg]
0

Jajjemen :)

johannan36
0

Åh kul! Då ska vi nog ha valp från samma kull ;-)

[FridaGenborg]
0

Roligt!! :D

[FridaGenborg]
1

Det närmar sig sakta men säkert, om två veckor får vi hämta hem den nya familjemedlemmen! =) Wooho

johannan36
1

Vi längtar så här hemma efter vår lilla kille också! Och efter besöket där igår så blir man ju inte längtan mindre heller…

[FridaGenborg]
0

Nä det blir ju bara värre ju mer man träffar dom… Man vill ju verkligen inte åka därifrån utan dom små godingarna =) Men vi kan börja räkna ner dagar nu Johanna, och då är det nära!

johannan36
1

Nu är det inte ens två veckor! Våra pojkar är så fina!! :-)

johannan36
2

5 dagar kvar…;)

[FridaGenborg]
1

Längtar så jag spricker!!!!!!

Kitten86
1

#17+18
Oooo, vad roligt att vänta på att få hem en valp!!

johannan36
0

Väntan är så lång bara! Men nu är det snart snart dags att få gosa med valp på heltid :D

[FridaGenborg]
0

Åh herregud vad det ska gosas…. OHJA! :D:D