Snö?
Finns det någon därute som har fått snö ännu?
Ännu så vaknar jag varje morgon till höstrusket: regn, blåst och gråmulen himmel!
Både jag och River längtar tills det blir snö och ett par minusgrader (eller River vill nog ha mer minusgrader än mig). Behöver inte vara massa snö men ett par cm, max någon decimeter sen så kan det vara bra. Sådär lagom så att barn kan åka pulka och att det är vitt ute men ändå inte "stör" vad gäller trafik etc och man inte behöver skotta ihjäl sig *puh*
Någon därute som redan fått årets första snö som har en bild att bjuda på?
Vi har haft snö men den försvann lika snabbt som den kom. Vi väntar också på vinter! ♥
Vi har fått några cm snö och jag är lika glad varje morgon när jag vaknar och ser att den inte tinat bort igen. Förhoppningsvis är den här för att stanna! Luna älskar den lilla snö som kommit så det ska bli spännande att se hur hon reagerar när det kommer ännu mer. Tyvärr har jag ingen bild just nu.
våran goldens uppfödare (de bor vid gränsen mot dalarna, söder om dalarna) och de hade fått 5cm snö. men den försvann nästan direkt.
har dock inte fått snö själv ännu.
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
Vi har då snö och har haft i några veckor. Bor i Gällivare, en bit nedanför Kiruna.
Vi har snö (Luleå) om än inga mängder. Säger som skellefteåbon, skönt att slippa torka tassar! Nu är det risk för plusgrader, så vi får se om den försvinner. Jag vill ha kvar den, och gärna mer! Ljust och fint. Har inga foton tillgängliga än. :-)
Vill också ha snö, det behöver som sagt inte vara mycket men lite iaf.
Här är det blött, grått och trist och lita varannan-dag väder. Varannan dag fint och varannan dag regn och grått blåsväder. Men förhoppningsvis så får vi också snö snart.
Bor i södermanland så det är ju en bra bit härifån till er uppåt som fått snö!
Men bjud gärna på fler bilder på era vackra shelties i snön 😍