Släktträff:)
Hej!
Idag har min familj och vovvarna varit på valpträff hos Frankies uppfödare, och oj vad vackra och stora hans syskon blivit:) Jag passade så klart på och fotografera lite:) Det var så många vovar med färgen mörkskuggad sobel så det var lite svårt att hålla reda på vem som var vem:) Iaf till en början;)
Ett av hans syskon kude inte komma tyvärr, Petunia. Men jag är glad att ha fått träffa Charlie, Philip och Linnéa:) Har ju inte träffat dem sedan dem var 8 veckor gamla. Träffade även Frankies mamma och hans halvbror Puh, och Cassandra så klart, en vovve som inte alls är släkt med Frankie men väldigt vacker ändå:)
Kramar//Carro

WOW!!
Vilka fina bilder!
Va kul det måste ha varit,
At se dom igen.
Visst är det kul att man har sånna släkt träffar. sånt e super duper kul tycker jag!
Vem va gladast du eller frankie?
Mvh medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

#4 Tack!
Ja det var jättekul:) Och troligen blir det en träff även nästa år, och det ser jag fram emot:)
I frågan om vem som var gladast måste jag nog säga att det var jag, för hundarna visade varandra vem som bestämde och Frankie vart lite underlägsen mot dem först men sedan lugnade dem sig:)

Men vilken härlig bild ändå
Man ser tydligt vem som är leader of the pack!
Tyckte om den bilden den sa så mycket.
SAmt ett gäng VÄLDIGT fina hundar
Tror ag en dag hundnappar Frankie
Mvh medde

#7 Ja, det är Charlie som är herran på teppan på den bilden i inlägg #6 :P

Vilken härlig bilbomb du har lagt in
Mvh medde
Roligt med valpträff!
Var själv på valpträff den 10 Juni med Ronja.
Mvh Emelie 

Roligt att få träffa alla igen! Jättefina och söta bilder :)

#18, #19, #20 - Tack så mkt! 
Ja, det var verkligen jättekul:) Roligt att se hur mkt alla har förändrats sedan 8 veckors ålder då jag såg alla sist för första gången och även sista gången före valpträffen:)
Synd bara att inte vackra Petunia kunde komma…. Men det kommer kanske en dag då man får träffa henne med:)
Jättefina bilder och jättesöta :) Jättekul med träff! :)
Man kanske skulle ha varit där!
Men det skulle nog se konstigt ut om man gick omkring med en STOR väska, samt att en hund fattades då man lämnat platsen
Mvh medde
hehe, jo lite konstigt hade det nog sett ut medde… :P

#23 Hehe enda botemedlet är att skaffa en egen sheltie:P Fast det kan också förvärra det hela;) Har man skaffat sheltie så blir det lätt fler:) Det vet jag som först hade en Frankie och sedan tog över Pyret:) Så nu är det 2, och det räcker gott:)
Kramar/Carro