Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 967 ggr
medde
0

God Dag 14/8

Hej på er alla!
Väntade lite med att säga hej eller god morgon, ville se om någon tog över av er!
Vill säga att det är jätte kul om någon gör detSkrattande
Vem som helst som loggar in och känner sig för det kan  ta upp tråden!
Hur som helst hoppas ni vaknat till en bra dag.
Jag vet att Ronja06 ska till spökhus,prizma…….ll sitter med banner  till sin hemsida!
Hur går det tjejer???
Vi ska ta det lugnt i dag tösen och jag
Imorgon blir det fotbollskola och   i 3 dagar framåt
Så jag kan inte starta ´God Morgon tråden!
Men det gör ni så bra utan mig
Ha en bra dag alla!
Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

God dag! Här kommer en sönderfrusen Emelie & Ronja. *skratt* Det var väldigt kallt. *brr* Inte trodde jag det. + att det åskade och regnade ute då vi var i spökhuset. *brr.. igen* ALDRIG att jag sätter min fot i det huset igen. Det var läskigare än spökhuset på Liseberg juh! Generad Inget gjorde det bättre att man hörde konstiga ljud utanför. Och skuggor som rörde sig hela tiden. *brr*  Känns nästan som det spökar där.

För övrigt ska jag vara hemma idag. Åka och köpa lite saker o så. Sedan är det hundträning i 2 timmar med Ronja senare ikväll.

Mvh Emelie Förlägen

Jojsan
0

god morgon!

läskigt värre ronja06! skulle aldrig klara av att sova i ett spökhus :S

Idag skiner inte solen :/ aja det kan den ju inte göra varje dag.. Ska kanske bygga lite hinder och rensa bort gräs från uteplattorna ^^

Hemskt att skolan börjar snart.. blir inge kul :(

Ronja06
0

#2: Tycker du inte att skolan är rolig!? FörvånadRäcka ut tungan Själv ser jag fram emot skolstarten. Glad

Mvh Emelie Förlägen

Jojsan
0

#3 usch nej! xD bara betyg å tråkigheter xD (nog för att det går bättre för mig i skolan än de flesta i klassen men ändå xD)

Men det blir garaterat roligare om jag kommer in på grans naturbruksskola :D (nästa år)

Prizma_o_Kristall
0

#3 Jag ser också fram emot skolstarten, jag börjar ju 2:a året på hantverkspromgrammet:) Ska bli kul att börja med några nya kurser, tex Matte B och Psykologi A:)

#4 Jag såg inte heller fram emot att börja 9:an, dels pga pressen med olika betyg osv. Jag kan ju erkäna att jag inte hade så goda betyg, Men jag hade iaf G i alla ämnen och 7-8 Vg. Men jag kom nätt och jämt in på Hantverksprogrammet vilket var väldigt skönt för jag ville egentligen inte på Omvårdnadsprogrammet… När man börjar gymnasiet är det inte alls samma press, men då ligger ansvaret mkt på en själv. Men jag trivs på gymnasiet, alla i klassen är som en stor familj och det kommer bli jobbigt när man slutar 3:an och splittras.. Men det är ju en del av livet det med:)

[Malin3033]
0

Hejsan!

Idag skiner solen och min kompis från stockholm är här så vi har badat! :D Snart ska vi äta pizza! mums.. :D sedan är det nog TV:n som gäller. :)

Inlägget är låst för nya kommentarer