OT andra djur :)
Jätte söta niner du har.
Ska ta lite kort på min tös lilla nin i dag,
så ska jag åxå ta in dom här.
Mvh medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
tack :)
blir kul att se din nin :)

Har inga bilder just nu tyvärrr (är ju inte hemma just nu) men hemma har jag: En katt, och två hundar.
Sitter även nu med en 11 veckors kattunge i knät. :)
Mvh Emelie 
Säg inte att du ahr en kattunge!!! Jag tror jag döööör! Det är det sötaste och näpnaste som finns! Utom sheltie valpar då. :D

fina djur :) jättesöt Kristall är!!! :D

#16 Tack! :) Dina niner e också jättesöta:)
#17 Hehe;) Vilken sööööt hamster! :)
#18 Den är också jättesöt:)
#19 Oh, vad vacker! Och vilken speciell färg!
#20 Jisstanes vad många! E alla dem från samma kull? Jättesöta är dem iaf:)
Jag har haft 2 hamstrar, 2 tjejer. En var ljusgrå/vit och den andra var mörkgrå/vit. Dem var jättesöta, Emmy och Teddy var deras namn:) Tyvärr har jag inga bilder på dem :.(
Kramar/Carro
#23 Ella som hon heter som jag sparade från kullen är Gul bandad. Precis som du sa, en ovanlig färg. Och om jag hade parat henne vidare med en svart hamster hade jag fått sköldpadd. :)
Ja, alla hamsterungar är från samma kull, Milla fick 11st! Och alla lyckades jag sälja vilket var väldigt skönt. :)

#24 Ok:)
Ska du para henne vidare då? Jag har faktiskt inte sett någon sköldpaddsfärgad hamster, men kan tänka mig att det är jättefint:)
Vilken tur att ni lyckades sälja alla då! Har hört att det kan vara svårt :)
Jag vet inte riktigt hur det blir. Just nu kräver ju lilla Ronja en hel del. Och det var inte lätt med alla dom där 11 unagrna
må du tro. ;) En sköldpaddsfärgad hamster ser likadan ut som en sköldpaddsfärgad katt förutom att det är en hamster. Och samma sak som hos katterna så är det endast honorna som blir sköldpadd.
Jo, det har även jag hört. Men när alla grannflickorna kom och såg hamstrarna försvann dom i ett naffs. Sedan har jag ju kompisar som gärna skulle vilja ha en hamster. Ett tag hade jag fler köpare än hamsterungar. :)
Här är en bild på dom små när dom var 11 dygn :)

#26 Himmel så söta! Särskilt den med ärtan i munnen:)
Jo, kan förstå att det var jobbigt… Hur gammal är hamstertjejen då?
Kramar/Carro
Milla är 8 månader, desamma med Cocos. Och Ella är exakt 2 månader idag faktiskt! Men på bilden som jag visade är hon 8v.
gu så söta små hamsterungar :D å de vuxna hamstrarna med så klart ;)

#28 Åh, vad gulligt! Då är ju ingen av dem gammal:)
Gratta Ella från mig:) ! Och föräldrarna som fick så vackra ungar tillsammans:)
Kramar/Carro
Jättekul att se era andra djur ni har.
Som jag sa måste fram med kameran i dag och ta lite kort på dom andra djuren vi har
Mvh medde

#33 naw så söt lilla Luna :) fint namn också
#34 fin ödla :P

Medde - Åh, vad söt hon är Luna!
Hon ser ut som en lejonhuvad, är hon renrasig? :)
Ödlan är också jättesöt:)
Otroligt söt liten kanin! Vilket passande namn också. :) Fåglarna var också vackra, även om jag har en enorm respekt för fåglar. Fin ödla!

#37 Hehe, ja fåglar kan bitas riktigt hårt… Det vet jag, när jag skulle ge dem en mkt större bur. Visserligen hade jag bara 2 undulater då, Pontus och Dee-Jay. (Dee-Jay lever inte längre…)
Iaf så blev jag biten hårt i fingret av Dee-Jay, hon bet i nageln. Gjorde jätteont.
Pontus hann inte vända huvudet och bitas:)
Egon är handtam och är inga problem att sätta in i en annan bur:) Han är jätterolig, och ibland får han flyga runt i mitt rum:) Fast inte så mkt nu när vi håller på och renoverar rummet;)
Papegojor och stornäbbade fåglar skulle jag inte våga sätta in fingret hos iaf, kan ju bara tänka mig hur hårt den bits;)
#11: Har själv ingen kattunge. Har en gammal katt hemma bara på 10år :P. Det är mina kusiner jag är hos just nu. De har totalt 11 katter (många kattungar), 3 hundar, 1 häst, massa får, tjurar och mycket mer. ;)
Mvh Emelie 
36# Tack! för dom fina orden om Luna!
Talade om det för tösen min, du må tro hon blev glad över dom orden
Hon är så stolt över sin Luna!
Jo luna är renrasig stamtavla och allt!
Ödlan har en polare med,men han ville inte vara med på bild!
,
Jag håller med att fåglar kan bitas hujja mej, (flygandekonserv öppnare)
Har haft kakdua, amazon, samt beostare, så man vet hujja hujja!
,mvh medde

#40 *asg*, flygande konservöppnare, det roligaste jag hört på länge^^
Men det ligger ju något i det:)
Hoppas den andra ödlan vill stå modell snart då:) Verkar vara små busiga ödlor du har:)
Har du några nya bilder på katterna?

#42 Åh, det ska bli så kul att se bilder på dina andra sötnosar också 

Åh, vad fina dem är! 
Medde! Rikigt fina katter du har! *avis* Och bilder. 
Mvh Emelie 
Tack! Ronja06
Visst är dom fina?
Måste säga att jag tycker det lite kul att höra det
Har ju satt in det sämsta med dom
En som sitter på en dörr. samt Elza som ser ut som hon hatar alla !!
Men tyckte den på Elza var lite annolunda, bra bild om jag får säga så!!
Men kanske inte gör Elza till rättvisa
Mvh medde

Prizma_o_kristall
hujja mej
Jag får gåshud då jag ser vandrade pinnar
som jag skrev i god morgon tråden av 5 st vart det en himmla massa som det höll på att bli noll koll på!
Men visst något har dom ju som vi köpt pinnar en gång,
Ja du har rätt ang Ella! måste fota henne känns ju som mobbing annars på henne!
Hon är ju en underbar katt
Men måste säga en helt super bild på pinnen
Har du dom stora eller små?
Mvh medde

#49 Hm, jag har för mig att det är indiska pinnar. :) Och dem blir väl mellan 5-8 cm som vuxna tror jag:) Kan förstå att det är jobbigt när dem förökar sig hej vilt:) Det hoppas jag inte mina kommer och göra, kan man inte ta bort äggen när dem är lagda? Och lägga dem i grannens hus;) Hehe
Jag ser fram emot att få se bild på lilla söta Ella:) Hon e väl yngst av dina katter?
Kramar/Carro
Någon mer som har bild på sina andr djur? :)