God morgon 15/8 2007
God morgon. I dg ska vi ge oss ut i skärgården och kolla läget per Vaxholmsbåtar. Ha en bra dag
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon! Idag ska vi ta det lugnt. Det regnar och är tråkigt väder här hemma, men en långpromenad ska vi nog hinna med. Vet inte riktigt vad som ska hända mer idag faktiskt. :P
Mvh Emelie 

Hej!
Jag håller på och målar lite lister till mitt rum:P Igår målade jag taklisterna, ska se idag om dem kanske behövs målas en gång till. (Flugor i färgen blir inga snygga fossilier;) Och igårkväll målade jag en av golvlisterna, ska måla den en gång till idag och flytta tillbaka möblerna. Sedan är det bara att lägga nytt golv som fattas:) Sen är mitt rum klart=)
Idag ska jag även gå ut med hundarna i skogen så dem får springa fritt, det gillar dem, särskilt Frankie. Då går det undan:P
Ha det bra!

God morgon :)
Idag händer nog inget spec. Hälsa på 3-männingarna bara :)
Ha en bra dag!
God morgon!
Idag är det faktiskt ganska soligt :) Ska inte göra något speciellt.. bara det vanliga. ^^
Prizma_o_kristall: kul att rummet strax är färdigt :) hur länge har ni hållit på?

#4 *Harkel* Vi har hållt på sedan efter jul;) Hehe, det tar sin lilla tid:)
#5: Mitt rum tog 1,5 år att bygga.
*host* Fick sova i vardagsrummet.
Mvh Emelie 
hehe tog lite länge för er x)
#7: Aaa.. Fast då skulle vi bygga ut hela huset samtidigt. Och göra om allt och köpa nya saker. 
Mvh Emelie 
hejsan! Idag är det varmt men det blåser som sjutton!!! Bor ju vid vattent också men ändå. ^^ Ska skjutsa min kompis till stationen idag. :( Men nu ska jag äta mormors äpplekaka. :D

#6 Haha, ok:) Ja själv har man ju bott i lillebrorsans rum sedan i maj, då jag inte kunde sova i stöket längre;) Och vart har han sovit då? Ja, han har fått sova i hallen på luftmadrass:P Stackaren;)
Go kväll på er!
Va kul att tråden i full gång
Har varit på fotbollskola hela dagen. med toppen väder
Men nu ser det värre ut för morgon dagen, regnet öser ner och blåser!
Så nu sover jag med att hålla tummen hela natten. med en förhoppning att vädret bättre i morg
Ni har mycket pyssel för er vilket är så kul att läsa om.
Ha en forsatt bra kväll
Sov gott
Mvh medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥