Min hund blev sjuk av ett Grisöra :(
Min Hund Jessie fick ett grisöra sen efter blev hon slö och dålig i magen. :( Tror jag fick en dålig ett för innan har hon inte haft problem.
Jag kommer nog inte ge henne det igen.
Jessie är bättre idag efter tre dygn, men nu äter hon kokt ris och kyckling. Och hon leker igen. Skönt att hon börjar bli sig själv.
En Bild finns på Jessie =)
Pokemon hundar och konst
Skönt när de repar sig. Min hund har nyss haft någon form av magsjuka, och det är jobbiga dygn innan det stabiliserar sig igen. Min förra hund fick grisöra någon gång, men hon blev så gott som alltid lite dålig i magen av det. Nu var hon nog lite känslig, men jag har aldrig gett min nuvarande hund det. Jag tyckte nog själv att det luktade lite illa också…
Är det i lösvikt du köpt? Det är jätte mycket ohyra på dem sägs det. Kan kanske vara därför! Känner en som jobbat i djuraffär och hon har sagt till mig att inte köpa i lösvikt. För de fryses ner och tinas upp omvartannat och som sagt massa ohyra i de lådorna som vi kunder aldrig får se.
❤️ Magic Paws
Det var i två-pack.
Pokemon hundar och konst
Oj då hoppas att din hund är bättre nu.
Min ena hund är alltid lite känslig mot ben och hundgodis så mina får väldigt lite av det.
För 2 veckor sedan var dem magsjuka spydde och dåliga i magen ,vilket dom aldrig har varit tidigare som tur var blev dom bra på 1 dygn 🙂