Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 955 ggr
Pontus von Platen
3

Sheltieträff i Jönköping 6 jan kl 11

Hej! Jag vet inte hur detta kommer fungera men jag tänker ha en träff där alla tar med sina shelties och lite kaffe om så önskas. Detta är ett försök/test för att se hur stort intresset är… Finns intresset kan vi bygga vidare till något som vi själva bestämmer. 

Vi träffas första gången i Jönköpings Stadspark (den lilla parkeringen i parkens norra del i övre ändan av Humlevägen). Från parkeringen förflyttar vi oss ca 100 meter till hundrastningshagen. Vi träffas vid parkeringen kl 11.00 måndagen den 6 januari -14

// Tommy och Pontus

Mapel
1

Åh vad synd att det var den 6e! Vi ska på My dog i Göteborg den 5e så vår lilla skritt kommer nog vara helt slut den 6e. Men blir det någon mer träff så kommer vi gärna! Har en 6 månaders sheltihane som är väldigt leksugen :D

hund_katt
0

hade jag haft en sheltie och kunnat ta mig till jönköping hade jag velat komma. men några år kvar tills jag kan skaffa en hund… :/

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Starfall
0

Tyvärr kan jag och hundarna inte komma imorgon :/ blir det fler träffar i jönköping så kan vi komma nån annan gång! :) har tre sheltiepojkar som nog skulle tycka det var kul att träffa andra shelties :)