SNK Östras valputställning 11 jan
Någon som ska dit och ställa ut sin valp? Vi kommer att vara där med Ivan, första gången han ställs ut. Lite lätt nervöst, han är ju lite vild av sig (kan man utan några överdrifter säga…) Någon som har några roliga erfarenheter från valputställningar att berätta om? :)
Kommer nog gå bra min lilla tjej hoppade och skuttade och skulle fånga både mina ben och sanden som sprätte (ett ridhus). Men hon tyckte att det var kul och det räckte långt, sen får man träna massa mellan också:) Lycka till, kommer nog gå bra.)
Hälsningar
Fredrika
Vi ska inte dit. Extra blir 4 månader på måndag. Har varit på deras utställningar tidigare och de brukar vara trevliga! Det går säkert jätte bra! Ha så kul
Lycka till på utställningen! 🙂
Sajtvärd på Sheltie IFokus
Tack :) Vi har övat "stå" en del och han klarar av att stå stilla några minuter med en del störningar. Aja, får försöka göra det till en rolig upplevelse för honom bara :)
Lycka till! Ja, försök ha roligt, både du och han. På vår första utställning var min hund enda sheltievalpen, så vi fick massor av fin hjälp av domaren (som märkte att vi var nya på detta). Att ni har tränat på stå och med lite störning är ju jättebra.
#5 Tack! Ja detta är första gången för båda oss! Hoppas att domaren är snäll ;)
Det kommer nog gå toppen!!