Vår Ture
Hej!
Det här blir mitt första inlägg här på sajten, men jag kände att det var dags för om en vecka hämtar vi hem vår allra första sheltievalp! Hela familjen ser fram emot att få hem honom och vi tycker att det ska bli så kul :-). Tänkte att jag kunde använda tråden för att lägga in bilder och berätta hur det går för oss :-).
Välkommen! Vad fin Ture är! Ser fram emot att följa er :)
Välkommen! Ska bli kul att se hur Ture utvecklas framöver! :)
Sajtvärd på Sheltie IFokus
Välkommen! Hoppas du kommer trivas. Han var supersöt. Ser fram emot uppdatering med han :D
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Grattis till att ni snart blir sheltie ägare och varmt välkommen till sajten!
Hoppas att du hittills funnit sajten informativ och rolig och att du känner dig delaktig i framtiden!
Ska bli kul att få se er fina Ture växa upp 😃
Vilken söt liten Ture :) ska bli kul att följa honom.
//Jonnix
Åh vilken sötning! Ja ska verkligen bli kul och följa honom, har själv hämtat hem en sheltievalp för bara en vecka sen
Oj vad jag har uppdaterat här! ;-) Ture kom hem till hos förra våren och det var full fart från dag 1. Han är världens bästa hund och med honom har allt bara flutit på. Han är oerhört lättlärd och lyhörd och älskar alla människor. Han är inte reserverad alls utan vill hälsa på allt och alla :-). Han är en mattegris och det är mig han tyr sig till och lyssnar på. Övriga familjen är bara roliga lekkompisar ;-). Han har varit på två utställningar och blev då BIM- och BIR-valp. Under våren är det tänkt att vi ska gå en kurs om vi får plats och sen blir det nog några fler utställningar. Skickar med några bilder, ber om ursäkt för kvaliteten då det är instagrambilder som kopierats från Facebook :-P.
Kul att det går så bra med Ture! 🙂
Har ni gått valpkurs? Ska ni ställa ut honom igen? :)
Sajtvärd på Sheltie IFokus
Roligt att allt går bra med Ture och att allt flutit på. Roligt att du uppdaterar med vad som hänt och vad ni gjort sedan sist.
Grattis till toppen resultat på utställning, hoppas att det fortsätter gå bra för er i framtiden också!! Har ni tänkt att träna/tävla i något annat också?
Vad fin han är!
Oj så himla söt.