Paris Hiltons hundar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det sägs att Paris Hiltons hundar lever i lyx i sin egenbyggda hundgård där dom har en "hundkoja" som är gjord som en kopia av P Hilton eget hus med kristallkronor möbler etc.. Men är det verkligen något som en hund uppskattar. jag kan inte säga att jag tycker det är ett önskehem för en hund utan enbart vackert kanske för oss människors ögon. Vad tycker du? Kika gärna in på klippet och se.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Vad löjligt! Stackars vovvar! De skulle behöva en stor park att springa och leka i istället!
Huset skulle snarare passa perfekt som lyxlekstuga till små barn!
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
tass
Svårt att säga. Det är ju egentligen bara en väldigt dyr och snygg hundkoja.
#1 Kan bara instämma i det du skrev, lyssnade man i klippet så sades det att nästa projekt för hundarna var att installera en flatscreen tv. Hm…
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
mm… dom värkar ju inte ogilla den. men lite större trädgård skulle dom väl kunna få när dom får ett sånt hus?
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
#5 Paris skulle garanterat ha råd med en ganska rejäl sådan.
Jag tycker mer att det är ett dyrt "ögongodis" för människor. Även om hundarna inte verkar tycka illa om det så är ju frågan om hundarna skulle må sämre, eller märka någon skillnad egentligen, om de hade en normal hundkojja?!
Håller med om att en större trädgård skulle de ju kunna få utan problem…
Jag ser inget fel i det, hundarna mår ju säkert inte dåligt utav att bo där, de har olika höjder och ser roligare ut än en "vanlig" hundkoja som kanske står direkt på marken. Sen vet vi ju inte om hundarna bor där hela tiden, eller om de faktiskt har kanske hela Hiltons tomt att springa på när de inte är i hundkojan :) Tror inte de mår dåligt utav att bo där i alla fall :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Tänkte precis skriva samma sak som #8, men hon hann först.. Haha! Hundarna bryr ju sig inte om hur det ser ut, bara de han det varmt och skönt och äter rätt och får rätt motion. Jag tror inte hundarna bara får vara där, utan tror att dom får springa av sig i den "riktiga" trädgården också. Sedan är det små hundar också, de behöver inte lika mycket motion som en större hund. I våran räkning, då de är mindre och har mindre ben.
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)