Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1024 ggr
Gittan
0

God morgon 20/8 2007

God morgon. Idag ska vi möblera i barnens rum. De får ett var nu. Katternas rastgård är snart klar. Ha en bra och skön dag allihopa.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Leffe
0

God morgon. En ny arbetsvecka väntar och för många av er börjar skolan nu. Ha en bra dag och sköt om er

Tessa_T
0

God morgon, idag började dan kl 4 Förvånad för att vår lilla Asterix Skrattandesom vi hämtade igår inte behagade sova mer och följaktligen måste ut. Är trött så ögonen går i kors men oooo så lycklig Skrattande. Ska fara ti affären o köpa nytt hundgodis, det som vi hade köpt på förhand dög inte, Flört tala om kräsen.  Men e man så söt så får man väl vara kräsen

[Malin3033]
0

då hade väl jag tur när jag skaffade ronja som  "bara" behövde gå ut klockan 05.30. :D Hon är ju fortfarande valp men nu sover hon till 08.00 iallfall. :D

medde
0

God Morgon
 Härlig dag att vakna till solen är ju uppe på himlen och lyser!
Trött efter söndagskvällen, vi var på söderstadion och såg Hammarby förlora med halmstad.
Men tösen min tyckte det var kul ändå.
GiitanL. Va kul att höra flytten gått bra.
# 2-3 Tänk vad skönt det är att man inte har valp hemma!
Men ok, Det är en underbar tid  det med, som man inte vill missa.
Hoppas nu ni får en bra dag
Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Sussi
0

God förmiddag lär det väl heta vid det här laget.

Har varit ut med mina två morgonsömniga hundar, de sover fast till tolv.

Måste till stallet senare och förevisa hästen min som ska till en fodervärd, hoppas det går bra och de vill ha henne Hemlis

KajsaM
0

God förmiddag :)

Idag blir det väl kompisar och sen motionera Hampus (kaninen) :)

Hoppas alla får en bra dag!

Jojsan
0

God humm… eftermiddag? ^^

Idag var det första dan i skolan xD jobbigt och trist :P

Ska nog ta ut kaninerna för det är ganska fint väder :) Sen får vi se vad jag ska hitta på ;)

Ronja06
0

God middag!

Första dagen i skolan. *suck* HAR FAKTISKT VARIT JÄTTE ROLIG! Skrattande Inte bästa tiderna då man slutar runt 16.00 varje dag. Har flera dubbel timmar och korta raser. Men det bry jag mig inte så mycket om. Imorgon är en ny dag och nya saker att upptäcka på skolan. Hoppas jag lär mig något nytt *vilket man gör varje dag i skolan*. (försöker vara så positivt på allt, även att det nu regnar och jag ska på Agility träning) Typskt min otur. Men iaf, hoppas ni haft en bra dag!

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

lycka till på agilityn!
Jag börjar inte skolan föränns nästa måndag! ;D (27/8).

Nu är det dags för mig att gosa in mig framför TV:n. Får se om jag hittar något intressant att titta på.

Inlägget är låst för nya kommentarer