Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettvalpar-avel
Läst 1069 ggr
Marsvin-hund
3

Valp på tisdag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På tisdag nästa vecka så ska vi hämta vår lilla valp! :)

Ska bli jätte kul. Men de är det vi har inte kommit på ett bra namn till henne. Vi har funderat på Kira eller Pärlan. Och henne riktiga namn är Windcrest's Painting Black. Och vi kanske vill ha något "liknade" det.

Men vet ni något bra namn som skulle passa henne?

라키Hjärta

MalinMalvina
0

Windy? Wendy? Pia? 

Annars gillade jag Pärlan :)

_Wilma
0

Grattis till er lilla sötnos! 🙂

Sajtvärd på Sheltie IFokus

Marsvin-hund
0

Jo. De är fint! :)

라키Hjärta

Marsvin-hund
0

#2 Tack, hihi! :D

라키Hjärta

EC84
0

Supersöt! Vad sägs om Penny, Pass, Piri, Prada, Pax, Pepita, Prima, eller Pärla var ju Jättesött också!

Fruset blåbär
0

Jätte söt liten valp! 🙂

Jag tycker hon ser ut som en liten Lystra 🙂

meerschweinchen
0

Så roligt och grattis till en söt liten valp :)

Mvh Sabine

[FridaGenborg]
0

Vilken sötnos! 🙂

drika
0

Pochahontas tänkte jag på direkt är jag såg henne! Vilken sötnos hon är:D

Hälsningar

Fredrika

Kitten86
2

Supersöt flicka, grattis!
Jag skulle säga: avvakta tills ni fått. hem henne och känn efter vilket namn som passar henne och vad som känns rätt för er. Ibland har man ett namn som sen inte visar sig att det passar när man väl fått hem sin valp…

Kacher
0

Åh vad sööt! Lycka till med valpen!

Marsvin-hund
0

Vi har sorgliga nyheter och vi kommer inte hämta henne. Hon hade börjat halta med ena fram benet. Så vi kommer inte att hämta henne tyvärr. För vi är rädda att det ska hända likadant som det hände med vår förra hund. Hon fick allvarliga höftproblem och hade problem med ena armbågen.

Men vi ska leta efter någon annan sheltie så småningom!

라키Hjärta

_Wilma
0

Så tråkig att det blev så! Jag förstår att ni är rädda då er förra hund hade höft- och armbågsproblem.

Hoppas ändå att det inte är något allvarligt fel på valpen.

Sajtvärd på Sheltie IFokus

Kitten86
0

Så otroligt tråkigt även om jag förstår er rädsla eftersom ni haft hund med höft- och armbågsproblem förut… Hoppas att det inte är något allvarligt problem med henne iaf!

Jag håller tummarna för att ni hittar en annan trevlig och underbar sheltie att dela ert liv med!