Utställning VÄSTKUSTVALPEN!
Idag var jag på utställningen västkustvalpen. Och jag blev förvånad hur bra det gick för mig och Ronja!
Hon skötte sig utmärkt på bordet, stod riktigt snyggt och gick enligt mig och domaren jätte fint. Och vet ni vad det resulterade? BIR och ett HP! Blev dock oplacerad vid BIS, men det gör inget.
Otroligt glad över min lilla tjej.
"vackert huvud. normal öronställning, bra överlinje. korrekt front, normala vinklar fram, utmärkta vinklar bak. bra rörelser från sidan. bra päls för åldern."
Mvh Emelie 

Vad roligt att det gick så bra :D Grattis!

Jätteroligt att det gick så bra för er! 
Och lycka till i fortsättningen:)
Grattis!! Jättekul att det gick så bra för er. Men inte så förvånad hon är fin Ronja!/medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Grattis grattis! :D
Tack tack! Ronja dansar fortfarande på små rosa moln. 
Mvh Emelie 
Jag tror matte dansar också på rosa moln, men det ska ni göra för ett så fint resultat!.
#6: Ja, det kan nog stämma lite.
Men vi hade tur, idag började Ronja fälla och byter nu ut sin sommarpäls mot vinterpäls. Tack och lov att hon inte fällde under utställningen! Förhoppningsvis hinner pälsen växa lite tills nästa hundutställning i September.
Mvh Emelie 

Vilken i september,det känns som att du menar antingen öland eller Sofiero som jag skall med på både och!
Spännande att ni ska på samma, Kul då ka ni ju ses, och även ge oss här lite skvaller om utställningen.
#8: I Sofiero och på Öland kommer inte Ronja att delta. Tyvärr. Det är bara en liten inofficiell utställning jag ska på. Däremot så kanske jag åker till Sofiero och tittar på, vet inte riktigt.
Mvh Emelie 

Vi skaäll även på sssk´s egna utställning nästa helg! men imorogon bär det iväg mot öland,där det var ovanligt lite sheltisar i år,endast 14 st mot typ vanliga 40. Kanske en bättre chans till cert då alla brukar fälla såhärårs men lussi ännu är fullpälsad!
Grattis vad kul att det gick så bra :D