Gratis hotell - rallylydnad i Malmö, någon?
Någon som vill följa med till Malmö 17 maj, Burlövs Brukshundsklubb och träna och tävla rallylydnad? Jag har fått en gratis natt på Scandic och tänkte att när jag nu ändå ska till ett viktigt läkarbesök fredagen den 16 maj angående en operation av nacken varför inte kombinera med en rallylydnadstävling? Det är ju mycket roligare att åka tillsammans med någon, dock måste min shetland sheepdog känna sig trygg med den jag ska dela rum med. Han har blivit svårt biten samt att han har en ryggskada. Därför behöver det vara en mindre hund (gärna en sheltie) som gillar andra hundar! Min plan är att ta SJ snabbtåg men vi kan ju diskutera ev. samåkning om den som vill följa med hellre åker bil dock kan jag inte med min nackskada hjälpa till att köra. Eller så ses vi Malmö om ni kommer någon annanstans ifrån! Läkarbesöket tar bara en timme så vi har gott om tid att träna rallylydnad på eftermiddagen och kvällen samt hinna se lite av Malmö! Jag reser från Göteborg, är 33 år gammal och min sheltie Robin är 5 år kastrerad. Bara hör av er vid intresse!