God förmiddag, 2/9
Idag är det blåsigt ute, och allmänt tråkigt väder. Som vanligt med andra ord… Minusgrader om nätterna och detta evinnerliga dagliga regn. När vädret är så här är det nästan man längtar till vinter och snö, det är iaf mysigare än massa regn.
Idag ska jag eventuellt köpa laminatgolv till mitt rum, har kikat ut ett golv som jag tycker är snyggt och som nog skulle passa bra i mitt rum:) "Vit ek" heter golvet.. Sedan behöver jag köpa lite småprylar för att få in rätta känslan i rummet, som jag vill känna varje gång jag är här inne. Känslan av att "nu är rummet ÄNTLIGEN klart!"
Hoppas ni alla får en bra dag!
Kramar//Carro, Frankie och Pyret
God Dag….Vaknade i dag med en genom förskyld lite tjej hemma, ont i halsen och en näsa som rinner, vi som skulle på skansen idag, det blir att vara hemma, men det blir mysigt det med att spela spel osv. Här är vädret inte som igår, blåst och ruggigt idag. Månadens sheltie är klar och avgjord, vinnaren är……….!.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
god dag! Är fullt frisk nu! Ska ut till djuraffären idag med Ronja. Ska köpa en ny filt till henne, och även kolla lite på ett nytt trimmbord. Och om nu pengarna räcker till, en bok om uppfödning.
#1: Tråkigt att höra att tösen är sjuk. Så hon får krya på dig!!
Mvh Emelie 
God kväll!
Var idag och kollade på en liten kaninis och det bestämdes att han ska flytta hem till mig *lycklig*
Ska hämta honom imorn efter skolan, längtar! :D
Har varit dåligt väder, regn.