Go Kväll 3/9/07
Go Kväll, på er alla!. Har ni samma ruggiga väder som vi här här?, regnet öser ner, blåser, hujja mej va trist väder. Men i kväll spelar AIK mot Hammarby på råsunda, så jag är jätteglad änn så länge, för jag tror att AIK vinner, om inte lite sur senare ikväll.
Ronja06 hur är det med dig då?, tänkt två ggr i rad, månadens sheltie, är imponerad,grattis igen till er!!. Ha en bra kväll alla. :-)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Go kväll!
Här har vi ganska bra väder, inge regn iaf *glad* Vilket är skönt efter som jag har varit ute hela dagen på hundaktiviter :)
Hoppas alla har haft en bra och en fortsatt bra kväll :)
God kväll! Kom precis hem från Agility träningen med Ronja. Näst sista kursdagen… *tänk vad tiden går fort*
Här har det varit sol hela dagen, men om man nu har gjort som jag… Alltså gått i skolan till 16.00 missar man all sol tyvärr. Men så är det väll tyvärr med skolan, bara ett accepterande man får ta.
Jadu Medde. Med mig är det helt toppen!! Fortfarande jätte glad över att Ronja vunnit två ggr i rad månadens sheltie. Men även lite nyfiken… Vet du vad det blir för "tema" på nästa månadens sheltie?
Mvh Emelie 
God kväll ! :)
Har inte varit såå dåligt väder idag :P har bara regnat lite. Har varit och hämtat min nya kanin och sen pysslat med att fixa buren osv. annars skolan förståss.

#3 Fin Avatar, är det din nya kanin?? :)
Idag har vädret vart helknäppt. Ena sekunden soligt, andra sekunden ösregn. Man blir ju så trött på detta. Men skönt iaf att snart kommer hösten, och när växterna är inomhus i tryggt förvar så är det mysigt med höst och vinter:) Iaf ett tag… Hoppas nästa sommar blir bättre.
#2 Ronja06- Denna månad har vi inget tema, men däremot ska man skriva lite kort om varför just ens egen hund ska vinna. :) Ja, mer om det står i tråden " månadens sheltie oktober".
Kramar/carro