Är så spänd!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Under sommar/hösten 2015 så planeras våran första kull efter två stycken häftiga föräldrar. Tiken blir min Röja (FD1 RLDN Belger du Nord Camborn) och hanen blir Sqy (RLDN Såbys Shelties Sparkling Sqy)
Båda föräldrarna tävlar aktivt i agility och andra sporter. Det ska bli så otroligt roligt, fast det är lång väntan kvar! 😃
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Sqy! 😍
Åh vad roligt! Lycka till med allt! 😃
FD 1 har jag aldrig hört talas om förut! Vad är det för något? 🙂
Spännande med valpar. Hoppas allt går bra! 🙂
Och vilket jobb ni lägger ner på att träna era hundar. De är verkligen jätteduktiga. :)
#2 FD är väl freestyle?
Sajtvärd på Sheltie IFokus
#2 Tack! :D FD1 = Freestyle Diplom klass 1 :)
#3 Ska bli ruskigt kul! :) Ja det är många timmar som ligger på träning :)
Alltid skojjigt med valpplaner!! Även om väntan känns lång, till vår/sommar 2015. Men tiden kommer nog gå fort.
Ska bli spännande att se vad det blir för valpar 😉
#5 Ja tiden lär gå fort, fortfarande vill jag hinna meritera Röja lite till och sen ska vi ögonlysa nu i sommar så det blir en gång till innan "riktiga" ögonlysningen😉
Ska bli ruskigt spännande, men tror verkligen på att kombinationen kommer att bli otroligt bra och häftig. Roligt att förhoppningsvis kunna behålla något efter Röja med, eller ja bara om det blir en tik. 🙂
Skojj! Är det planen att du ska behålla en tik efter henne från denna kull? Om det blir en tik som uppvisar bra kvaliteter osv vill säga…?
#7 Japp det är planen, så jag hoppas det föds minst två tikar så jag kan välja 😉
Ska bli spännande att se vad det blir, och håller tummarna för att det blir en tik som stämmer in med vad du söker efter också som du kan behålla 🙂
#9 Tack, det är riktigt spännande! 🙂
#3, 4 Ah ja det är klart! :) Åh vad spännande med valpplaner! Blir ju alldeles valpsjuk! ;)