God förmiddag 2007-09-08
God förmiddag. Här i Solna regnar det. Ska på surströmmingsfest i kväll. Mums! Sköt om er och ha en bra lördag
God Förmiddag från oss också!. regnar här med tyvärr. Funderar att gå på bio med min lilla tjej i dag. Men LeffeD, surströmming!!!!. Hur kan du?, Tycker det är så vidrigt, bara lukten säg NEJ!. Ha en bra dag alla.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Smakar inte som det luktar. Tänk dig en skiva tundbröd med smör potatis, lök och surströmming och ett glas mjölk. Öj vad hungrig jag blev nu
Ok!. Ska inte testa.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Åhh! Surströmming! MUMS! hehe, det är något man får lära sig att äta medde. :P Här regnar det som sjutton. :(
Hejsan! Här är det sol och underbart väder. Har varit på en långpromenad med Ronja. Var ute i ca. 3 timmar. Hade med mig en stor ryggsäck med fika, Ronjas borstar, frisbee och massa hundgodis. Ronja verkligen älskade det! Vi träffade även en liten valp på vägen. Såg verkligen ut som en black/tan färgad sheltie valp! Och trodde först det var det. Men det visade sig vara en blandras mellan sheltie och någon spaniel. Jag hoppas jag träffar den lilla valpen igen då jag är ute någon gång.
Hoppas ni iaf. har fått en trevlig dag, och att resten av eran dag blir bra! Mvh. Emelie
Mvh Emelie 

Hejsan!
Här har det varit mulet och ganska kallt, för min del :P Idag kom även pappa och Viggo hem från älgskogen :) Så Viggo bara sover och sover nu :D