Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 845 ggr
medde
0

Kort på Hazel- Nora

I dag var jag och min tös och tittade på en inoff utställnig. Vi åkte dit för att titta på min tös gudmors shelties, med regnet ösande ner tog vi oss dit. Tyvärr  blev det inte några kort från ringen, men några vart det ändå. Börjar med ett kort på Hazel- Nora tillsamanns.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
0

En väldigt vacker Nora!!!. Som jag ska hundnappa en dag från hennes ägare som heter Hazel här på forumet.

medde
0

Sedan hittade jag 2 st fina pojkar. Som satt i sina fina kostymer för att skydda sig från regn. Den "lille" pojken vart för dagen BIR BIG1 BIS R.

Prizma_o_Kristall
0

Väldigt vackra är dem, Hazel och Nora:) Hur gammal är Nora nu förresten??

Hoppas det gick bra på utställningen för dem!

Killarna är också fina:)

Kramar/Carro

medde
0

Nora är nu 5½ månad ung. Jag hoppas deras matte Hazel dyker in här så detta blir rätt. Ursäkta  nu, men Hazel var för tjock för dagen, utan HP. Nora HP samt BIG reserv. samt ang pojken som tog BIR vet jag ej namnet på samt hur det gick i BIS BIG. Men det vet Hazel, så jag hoppas hon fyller i dennna tråd med det.

medde
0

Vet att Hazel o Nora varit på utställning i dag(inoff) tror Hazel vart BIR BIG?, hoppas att matte kan fylla in med resultat. Nora BIR VALP. Passar även på att önska matte och hundar lycka till imorg på Vallentuna Bk.